Lezie vám na nervy šéf? Začnite podnikať...
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Ak vám lezie na nervy šéf, ktorý vám neustále diktuje, čo a ako máte robiť, bolo by dobré sa zamyslieť na odštarotvaním vlastného biznisu. Dôležitou otázkou je, v čom sa dnes oplatí podnikať. Podnikatelia radia, že je dobré podnikať v oblasti, v ktorej ste doteraz pracovali.
Ešte pred výpoveďou si však skontrolujte vašu pracovnú zmluvu, či náhodou nemáte na isté obdobie stopku pre ten istý biznis.Podľa internetových diskusií, ľudia majú aspoň približnú predstavu, čo by chceli robiť. "Dobrý nápad je školský bufet. Predávať také somarinky, ako rožky, bagety, chipsy, nápoje. Alebo predaj vína pre reštaurácie," píše jeden z potenciálnych podnikateľov. "Výroba a aplikácia teplom zmršťovacích fólií na dvere," hovorí ďalší.
Prežije to, čo rieši problém
Toto sú nápady, ktoré sme našli v internetových diskusiách. Nech už máte radi čokoľvek, prežije len to, čo rieši niečí problém. Ak má tento problém viacero ľudí, tým lepšie. Všeobecne ale platí, že úspech zvykne mať niečo, čo súvisí s ušetrením času alebo relaxom."Je relatívne jednoduché začať podnikať v IT. Nevyžaduje si to vysoké investície. Ale aj produkty pre psíčkarov alebo rôzne služby," uviedol Ján Solík, predseda Združenia mladých podnikateľov.
Zlý biznis neexistuje
Zlý biznis vraj neexistuje. Pokiaľ ste dostatočne inovatívny. V Nemecku napríklad urobili dieru do sveta dvaja mladí študenti, ktorí začali predávať potraviny na základe receptov. "Prídete do potravín a nekúpite si jednotlivé suroviny, ale kúpite si ich v množstve a štruktúre, ktorú potrebujete na uvarenie jedla pre dve osoby," dodal Solík.
Láska k podnikaniu
Na biznis v dnešnej dobe sa už ľudia v istom veku necítia. Už nemajú potrebnú odvahu. Podľa cukrárky Idy človek kým je mladý a neskúsený, má viac odvahy. A čo je osvedčený recept na dlhodobé prežitie firmy? Vraj je to verná láska. K podnikaniu. "Dám do toho všetko. Vždy musíme byť o pár krokov vpred ako naši kolegovia, zamestnanciu, musíme byť odborníci v tom, čo robíme," hovorí cukrárka Ida Ludviková.
Staňte sa fanúšikom spravodajstva TV JOJ na sociálnej sieti TWITTER a vyhrajte!
ISIFA/ilustračné