Do Tatier išlo 25 miliónov. Oplatilo sa?
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Až 25 miliónov eur, čo je v starej mene trištvrte miliardy korún. Toľko išlo pred touto sezónou do Vysokých Tatier. A to cez spoločnosť Tatry Moutain Resorts (TMR). Tá sa teší, že konečne začala na cestovnom ruchu v našich veľhorách zarábať...
Tatry predstavujú jedinú alternatívu alpským strediskám na území strednej a východnej Európy. Roky však v nich chýbali peniaze na investície.
Za posledné štyri roky sa zvýšila prepravnú kapacitu lanoviek o viac ako 6 tisíc osôb za hodinu.
TMR sa chváli, že pred aktuálnou zimnou sezónou vyrástli v Tatrách dve 6-sedačkové lanovky so sklopnými štítmi oranžovej farby a pribudli ďalšie kilometre technicky zasnežovaných trás.
Rozšírila sa aj ponuka parkovacích miest. V hoteloch pribudli najmä doplnkové služby v podobe vylepšených wellness centier, či nové kongresové priestory.
A zrazu sa v Tatrách začalo aj zarábať. „Celkové výnosy spoločnosti TMR medziročne vzrástli o 21,7%," chváli sa šéf spoločnosti Bohuš Hlavatý.
V reči bežného smrteľníka to znamená, že ich čistý zisk prekročil päť a pol milióna eur. „Náš plán premeny Tatier pokračuje. Výsledky nám aj našim akcionárom ukazujú, že sme sa rozhodli správne," avizuje zatiaľ bez ďalších podrobností Hlavatý.
TASR
TASR
wikimedia.org
TASR/Zuzana Svitanová /ilustračné