Nikoleta má každý prsník iný. Takto reklamujte nevydarenú operáciu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA/NITRA / Nikoleta z Galanty podstúpila plastickú operáciu prsníkov. Niekoľko mesiacov po nej sa jeden prsník začal zväčšovať a bolesti stupňovať. Lekári až po dvoch rokoch pripustili infekciu a jeden silikón odstránili. Teraz má každý prsník iný. Pozrite sa, ako postupovať, ak ste za akýkoľvek zákrok zaplatili, ale nie ste s ním spokojný.
Reportáž nie je vhodná pre maloletých a mladistvých.
"Chcela som si dať silikóny," hovorí Nikoleta. "Po tom, čo mi ich spravili, ma začali pobolievať. Jedno sa mi začalo aj zväčšovať," dodala Nikoleta.
Infekcia v prsníku
U lekára jej povedali, že sa jej rany hoja a má počkať. "S odstupom času, keď som mala výrazne väčší a opuchnutý prsník, sme sa dohodli na reoperácii. Povedali mi, že mi silikón praskol," dodáva Nikoleta.
Počas operácie lekári zistili, že má infekciu a silikón jej vybrali. Po pôrode chcela opäť silikónové prsia. Lekár chcel opäť zaplatiť, tentokrát 800 eur. "Ale ja som si už implantáty zaplatila a ony mi ich tam pre infekciu nedali," dodáva Nikoleta.
Konateľ nemocnice, kde sa dala Nikoleta operovať, o takomto prípade nevie. "Neviem o čom hovoríte, ale ak nie je pacient spokojný, určite sa s ním porozprávame. Dvere k nám má otvorené," uviedol konateľ súkromnej kliniky Zoltán Csendes.
Reklamácia operácií
Právnik tvrdí, že Nikoleta postupovala pri reklamácii správne. "Uplatnila si zo zákona v správnom čase reklamáciu a nevidím dôvod, aby ju nevykonali bezplatne," uviedol advokát Jozef Dobrovič.
Pacienti vo všeobecnosti robia ale pri reklamácii základné chyby. "Ľudom odporúčam, aby pred zákrokom uzavreli zmluvu. Kde budú podmienky, aký výkon za koľko, aká veľkosť a poprípade aj fotka že takto to má vyzerať," myslí si Jozef Dobrovič.
Vtedy svoje práva dosiahnu oveľa ľahšie. Aj na zdravotné zákroky sa vzťahujú reklamácie. Je to od pol roka až do štandardných dvoch rokov.
Pozrite si priloženú reportáž: