Jasno
Bratislava
Klement
23.11.2024
Klobás a jaterníc sa nedočkali. Predajca ich podviedol, peniaze im nevrátil
Zdielať na

Klobás a jaterníc sa nedočkali. Predajca ich podviedol, peniaze im nevrátil

RIMAVSKÉ JANOVCE / V komore im už mali rozvoniavať klobásy a jaternice, zo zabíjačky ale nič nebolo. Predajca z Rimavských Janoviec, u ktorého si objednali bravčové polovičky im totiž sľúbené mäso nedodal. A dokonca ani nevrátil peniaze.

"Ponúkal lacné polky, bravy. Dobrá cena bola. Za euro kilo," povedal oklamaný zákazník. Inzerát na sociálnej sieti zaujal viacerých, predovšetkým výhodnou cenou. Zálohu zaplatili vopred.

"Ja som zaplatil celé peniaze dopredu. 750 eur," doplnil zákazník.

"Záloha sa poslala. Koľko? 360 eur. To bolo za aké množstvo? 4 polovičky. Povedal, že budú polovičky behom týždňa," priblížil oklamaný zákazník.

Prešlo niekoľko týždňov a stále nemajú ani peniaze, ani mäso. Hovorili sme s piatimi rodinami, ktoré sú v rovnakej situácii. Predajcu bombardovali telefonátmi, správami, a mnohí cestovali desiatky kilometrov aj osobne.

"Vyšla von jeho manželka, že doma neni on, že príde večer domov aj s polovičkami. Ale svokor prišiel naprázdno," uviedol jeden z oklamaných zákazníkov.

Ďalších tiež klamal, zavádzal. Najprv tvrdil, že príde v sobotu, potom v pondelok, neskôr čakali do rána. Tak to trvalo mesiac. Jednej rodine dokonca kázal prísť o jednej v noci. Doma ale nebol, do telefónu tvrdil, nech počkajú.

"Tak sme tam zase sedeli v aute. Už boli tri hodiny, tak sme mu zase volali a už nám ani nedvíhal telefón. My sme prišli ráno o piatej domov," potvrdil príbuzný oklamaného zákazníka.

"Asi tri hodiny sme stáli pred jeho domom. A potom začali vyhrážky. Odvtedy Vám niečo vyplatil? Ani cent," uviedla jedna z oklamaných zákazníčok. 

"V uvedenej veci evidujeme viacero podnetov a aktuálne sú preverované všetky detaily. Po ich vyhodnotení bude zvolený ďalší postup," vyhlásil hovorca Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Banskej Bystrici.

Predajcu mäsa a mäsových výrobkov sme doma hľadali 2x, no ani raz sme ho tu nenašli. Skontaktovať s ním sa nám podarilo iba telefonicky. K prípadu ale nebol ochotný vyjadriť sa. Potom predsa navrhol osobné stretnutie. Vzápätí ho ale preložil na pondelok a to nakoniec zrušil. 

"Nikdy som nemal žiadne problémy so zákazníkmi. Až teraz. Ide iba o pár osôb, ktorí na mňa nemali kontakt, nakoľko som stratil mobilný telefón. Zákazníci z Dobšinej boli 11x oslovení a kontaktovaní, aby sa dostavili osobne pre zálohu. Vždy som im určil presný čas a dátum. Prišli však v taký čas, keď som nebol doma. Už v priebehu dňa budú odškodnení," napísal predajca v písomnom stanovisku.

Všetci zákazníci však jeho nové číslo majú už niekoľko týždňov, telefón im ale nedvíha. A do dnešného dňa ani jednému z nich, aj napriek prísľubu, žiadne peniaze neprišli.

Súvisiace články

Najčítanejšie správy