Víťazmi môžeme byť všetci. TIPOS vyzýva k slušnému fandeniu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: TIPOS
Blížiaca sa olympiáda je pre mnohých športovcov vrcholom ich kariéry a významným okamihom, na ktorý sa pripravujú celé roky. Národná lotériová spoločnosť TIPOS, ako dlhoročný podporovateľ slovenského športu, podporuje našich reprezentantov nielen finančne, ale snaží sa aj vytvárať atmosféru, v ktorej budú fanúšikovia stáť za "svojimi hrdinami" dušou a srdcom.
Cieľom TIPOS kampane "Fandíme srdcom" je vytvoriť čo najväčšiu základňu správnych fanúšikov, ktorí budú podporovať športovcov nielen srdcom, ale aj férovým a slušným spôsobom.
Fandenie je neoddeliteľnou súčasťou športu. Dodáva mu energiu, emócie a vášeň. Správne fandenie však nie je len o hlasnom povzbudzovaní a skandovaní hesiel. Je predovšetkým o prejave úcty k hráčom, športu, jeho pravidlám, rozhodcom a v neposlednom rade k ostatným fanúšikom. "V národnej lotériovej spoločnosti si uvedomujeme význam slušného fandenia a aktívne pracujeme na tom, aby sa takáto podpora športovcov šírila nielen na štadiónoch, ale aj v online prostredí," objasňuje Martina Fatyková, manažérka úseku marketingu v národnej lotériovej spoločnosti.
Prvou z aktivít ku tohtoročným letným olympijským hrám je séria videí "Športujeme srdcom", v ktorej TIPOS postupne predstavuje príbehy piatich výnimočných športovcov a ich cestu na olympiádu.
TIPOS
O svojej príprave porozprávali "na kameru" Viktória Forster, Richard Varga, Jakub Grigar, Richard Tury a Vanesa Hocková. Cieľom týchto videí je priblížiť divákom, aká náročná cesta vedie na podujatie pod piatimi kruhmi a zároveň ukázať nielen odhodlanie, ale aj zraniteľnosť športovcov.
Koncept "Športujeme srdcom" rozširuje národná lotériová spoločnosť aj o iniciatívu "Fandíme srdcom". Táto kampaň má za cieľ inšpirovať fanúšikov k tomu, aby podporovali svojich hrdinov srdcom, teda emotívne, ale slušne, a to aj v prípadoch, keď sa im nedarí vyhrávať. Kampaň odkazuje na "Zásady správneho fanúšika" a v rámci podpory slušného fandenia zavádza aj AI nástroj s názvom "Filter frustrovaného fanúšika". Tento inovatívny nástroj umelej inteligencie monitoruje komentáre na sociálnych sieťach a nahrádza urážlivé, nevhodné komentáre návrhmi na pozitívne a povzbudzujúce slová.
"Cieľom je vytvoriť pozitívnu atmosféru v online prostredí a pomôcť fanúšikom sústrediť sa na podporu a rešpekt," upresňuje Fatyková.
TIPOS
Fandiť môžete aj priamo v srdci olympiády
TIPOS prináša fanúšikom jedinečnú možnosť vyhrať lístky na nadchádzajúce Letné olympijské hry v Paríži. Prvým krokom k zapojeniu sa do súťaže je stiahnutie si TIPOS aplikácie. V časti "Súťaž" je potrebné vyplniť formulár a nahrať fotografiu seba pri fandení. Súťaž trvá do 12. júla a meno výhercu, ktorý získa zájazd pre 2 osoby na LOH 2024, zverejníme 15. júla.
Slušné fandenie je viac než len spôsob, ako prejaviť podporu svojmu tímu alebo obľúbenému športovcovi. Je to postoj, ktorý odráža hodnoty fair-play, rešpektu a pozitívnej komunikácie. "V TIPOSe veríme, že sa nám spoločne podarí dosiahnuť to, aby bolo fandenie prejavom úcty a skutočnej radosti zo športu. Národná lotériová spoločnosť svojimi kampaňami "Športujeme srdcom" a "Fandíme srdcom" aktívne prispieva k propagácii týchto hodnôt," dodáva Martina Fatyková.
Radosť zo športu víťazí!