Súťažný kvíz: Európski vedci hľadajú podstatu virálneho obsahu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Zapojte sa do našej súťaže a vyhrajte možnosť navštíviť redakciu TV JOJ. Stretnete sa s hviezdami spravodajstva, ukážeme vám naše zákulisie a odhalíme aj tajomstvá prípravy televízneho spravodajstva. Odpovedzte správne na otázku a zaradíte sa do žrebovania. Súťaž trvá do konca októbra, následne vyžrebujeme troch výhercov, ktorých budeme kontaktovať e-mailom alebo telefonicky. Správnu odpoveď na súťažnú otázku zistíte pri pozornom sledovaní videa v článku. Držíme palce.
Na čo využíva agentúra vo videu zásadu známu ako "ZEUS"?
A. na motiváciu ľudí k zdieľaniu internetového obsahu a k získaniu pozornosti
B. na vyučovanie pracovníkov pri tvore virálneho obsahu