Diaľnica medzi Bratislavou a Trnavou sa možno rozpadne
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Dostavba je v nedohľadne. Hovoríme o najvyťaženejšom cestnom úseku na Slovensku. Ide o trasu medzi Bratislavou a Trnavou. Vodiči nadávajú na to, že tam nie je odstavný pruh. No mnohí zabúdajú na to, že toto nie je diaľnica, ale stavba...
Nič to však nemení na tom, že jazda po tejto stavbe je mimoriadne nebezpečná. Naposledy sme informovali o tragickej smrti 47-ročnej vodičky, ktorá zastavila v jazdnom pruhu určenom pre kamióny. Zrazil ju kamión práve pre neexistujúci odstavný pruh.
Na dokončenie nie sú peniaze
Na internete sa rozprúdila diskusia o tom, že sa niet čo čudovať, keď na diaľnici odstavné pruhy nie sú. Treba pripomenúť, že prvá vláda Roberta Fica si rozšírenie určila ako prioritu, pričom sa už aj so stavbou začalo.
V krátkom čase sa dostala do dnešnej podoby. Potom ale ministerstvo dopravy pod vedením Jána Figeľa povedalo, že na dokončenie nie sú peniaze, a tak na diaľnici zomierali ľudia.
110 znížila nehodovosť
Spravodlivo musíme podotknúť, že zníženie rýchlosti na 110 a výstavba bezpečnostných zálivov znížila nehodovosť na polovicu. Súčasná vláda ale doteraz nepovedala, ako chce tento nebezpečný úsek riešiť a či sa diaľnica vôbec dokončí."Týmto problémom sa budeme určite zaoberať v najbližších týždňoch," tvrdí rezort dopravy.
Diaľnica sa rozpadáva...
Ďalšou gilotínou nad hlavami zodpovedných je aj skutočnosť, ktorú sa nám podarilo získať z dobre informovaného zdroja. Miesto, kde bol kedysi odstavný pruh, bolo postavené na jemnejšom, údajne sprašovom podlaží.
Znamená to, že pruh, po ktorom dnes jazdia kamióny, sa môže časom rozsypať. Narušenie je na niektorých miestach vidieť už dnes. A experti odhadujú, že tento stav nevydrží dlhšie ako 5 rokov.
Staňte sa fanúšikom spravodajstva TV JOJ na sociálnej sieti TWITTER a vyhrajte!
ISIFA