Neveríme, že nás odškodnia, hovoria slovenskí turisti
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Doma mali byť už vo štvrtok, ale prišli až v piatok. Slovenskí dovolenkári z Marsa Alam v Egypte neodleteli včas pre technickú poruchu lietadla. Chybná súčiastka, ktorú technici opravovali, im spôsobila nemalé problémy a 24-hodinové čakanie. Letecká spoločnosť im aspoň sľubuje odškodnenie... Dovolenkári sú ale realisti a takejto kompenzácii veľmi neveria.
Turisti strávili noc v špinavom hoteli
Lietadlo so slovenskými dovolenkármi malo z Egypta odletieť ešte vo štvrtok ráno. Po niekoľkých komplikáciách a presunoch však v Bratislave pristáli až v piatok predpoludním.
"Odložili nám let do večera, čakali sme, potom nás presunuli do špinavého hotela, kde sa nedalo jesť. To bola katastrofa, mal to byť švorhviezdičkový hotel, ale bol len trojhviezdičkový. Dostal som tam zápal mozgových blán," opisuje situáciu pán Mário z Banskej Bystrice, ktorý za rodinnú dovolenku zaplatil 1600 eur a so zdravotnými problémami nemohol navštíviť ani lekára.
"Skončilo nám o polnoci poistenie a keď sme boli na letisku, nemal som sa už odtiaľ, ako dostať," tvrdí.
Po hodinách strávených v hoteli Slováci dúfali, že odletia večer. Keď ich opäť priviezli na letisko, tam sa iba potvrdilo, že informácia o opravenom lietadle nebola pravdivá. "Museli sme čakať, kým ho opravia," dodáva pán Mário.
"V prvom rade by sme sa chceli v mene našej cestovnej kancelárie a leteckej spoločnosti ospravedlniť klientom, ktorých sa meškanie letu týkalo," potvrdila vedúca rezervačného oddelenia cestovnej kancelárie Silvia Ladvenicová.
Cestovka: Klienti boli informovaní
Podľa ďalších informácií cestovnej kancelárie mali dovolenkári prostredníctvom delegáta zabezpečené okrem ubytovania aj občerstvenie a boli informovaní. Realita vraj bola iná.
Za nepríjemný návrat z dovolenky by mali dostať odškodnenie. V to však sklamaní dovolenkári neveria. "Keďže sa jednalo o výnimočnú situáciu a porucha sa nedala predvídať, rozhodol sa prepravca nesúci zodpovednosť, odškodniť klientov vo výške niekoľko sto eur na osobu," doplnila Ladvenicová.
Článok si môžete pozrieť aj cez iPhone či iPad vďaka novej aplikácii. ZADARMO.
ISIFA