Zatiahnuté
Bratislava
Cecília
22.11.2024
Nepomáhaš? Nie si normálny, odkazuje moderátor Srdca pre deti
Zdielať na

Nepomáhaš? Nie si normálny, odkazuje moderátor Srdca pre deti

BRATISLAVA / Pomáhať sa má, je to prirodzené a správne. V rámci charitatívneho projektu Srdce pre deti sa pomáha deťom, rodinám a tým, ktorí to potrebujú. Nikto sa pritom nepýta prečo. Prečo známe osobnosti pomáhajú, prečo sa obetujú a rozdávajú pre iných? Tu je odpoveď...

Na nezaplatenie

"Neviem. Ja si myslím, že človek, ktorý má možnosti a chtíč, pomáha bez toho, aby z toho niečo mal," hovorí herečka a speváčka Mirka Partlová. Obdivuhodné je, že srdce nielen pre deti, ale pre každého kto to potrebuje majú známe osobnosti vždy otvorené. Pocit, ktorý majú z dobrého skutku je na nezaplatenie.

"Ja mám veľa charitatívnych aktivít. Robím to vo voľnom čase, zadarmo, ale mám dobrý pocit. Pomôžem druhým a mám dobrý pocit. A chorým deťom, to je bez váhania," hovorí moderátorka Veľkých Novín Adriana Kmotríková.

Pomáhať je normálne, nepomáhať choré

Lenka Čviríková-Hriadelová sa vyznala, že keď pomáha, nerozmýšľa prečo. "Ja neváham ani stotinu sekundy, že mám pomôcť deťom. Pre mňa je to psia povinnosť," tvrdí Lenka. "Pomáhať je samozrejmé. Ja som tak bol naučený. Pomáhať je normálne, nepomáhať choré," hovorí Michal Hudák.

Vraví sa, že kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody. Ten správny spôsob našiel aj Martin "Pyco" Rausch. "Ja mám srdce na dlani," hovorí.

Myšlienka pochádza z Nemecka

Televízia JOJ v spolupráci s denníkom Nový Čas aj tento rok pripravuje projekt Srdce pre deti, ktorý má pomáhať. Ten je myšlienkou nemeckého novinára a zakladateľa vydavateľstva Axel Springer. Na Slovensku spoločnosť vydáva okrem iného aj denník Nový Čas.

Springer prišiel na charitatívny nápad v roku 1978. V rádiu sa dopočul, že každoročne následkom dopravných nešťastí zahynie na cestách v Nemecku takmer 1 500 detí. Na väčšine miest totiž chýbali semafory či priechody pre chodcov.

Vydavateľ Springer sa rozhodol, že to tak nenechá a do veci zaangažoval denník Bild. A ukázalo sa, že práve sila najväčšieho tlačeného média v Európe môže ľudí zmobilizovať pre dobrú vec. 

Staňte sa fanúšikom spravodajstva TV JOJ na sociálnej sieti FACEBOOK a vyhrajte!

TV JOJ

Súvisiace články

Najčítanejšie správy