Beh so srdcom pre Srdce štartuje v nedeľu predpoludním
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Srdce pre deti je každý rok mimoriadna udalosť. Teda aspoň pre tých, čo potrebujú pomoc všetkých dobrých ľudí. Tento rok však bude o malý kúsok mimoriadnejšia. A to víkendovým zimným behom.
Štart? 1. 12. 2013 o 11:00
Známi aj menej známi ľudia. A medzi nimi aj JOJkári. Rozhodli sa, že pre Srdce pre deti rozpumpujú svoje vlastné srdcia. Už túto nedeľu sa totiž v hlavnom meste pobeží prvý z tradičných zimných behov.
"Bežíme túto nedeľu o 11- tej. Štart je pred bratislavským nákupným centrom Eurovea," podotkol jeden z organizátorov Peter Pukalovič. Prihlásiť sa dá aj priamo na mieste ešte krátko pred štartom. Podujatie je súčasťou série zimné desiatky. VIAC INFORMÁCIÍ NÁJDETE TU.
Ľudia z televízie JOJ vidia za svojim behom konkrétneho človeka. Volá sa Matej a Slovensko ho spoznalo v roku 2011. Jeden z troch mušketierov teraz bojuje opäť so zákernou rakovinou.
Zimný beh pre každého
Za Mateja a ostatných onkologických pacientov budú bežať tri štvorčlené tímy z televízie JOJ. "Týmto spôsobom chceme odkázať, že sme s Matejom. A že mu držíme palce," podotkol moderátor Ján Mečiar. Bratislavský beh môže absolvovať doslova ktokoľvek - amatér či profesionál.
Do dnešného dňa sa v programe Srdce pre deti podarilo vyzbierať 1,5 milióna eur, ktoré išli vždy na konkrétnu pomoc. Projekt je myšlienkou nemeckého novinára a zakladateľa vydavateľstva Axel Springer. Na Slovensku spoločnosť vydáva okrem iného aj denník Nový Čas.
SMS-ka pre dobrú vec. ĎAKUJEME!
Srdce pre deti môžete podporiť zaslaním prázdnej SMS v hodnote 5 EUR na číslo 871. Službu podporujú všetci traja mobilní operátori. Hodnota SMS je vďaka operátorom konečná a v plnej výške používaná na pomoc deťom, keďže režijné náklady projektu hradí denník Nový Čas. Srdce pre deti využíva verejnú zbierku Nadácie Pontis registrovanú ministerstvom vnútra. POHYB VAŠICH PEŇAZÍ sa dá SLEDOVAŤ ONLINE.
Srdce a jeho história
Springer prišiel na charitatívny nápad v roku 1978. V rádiu sa dopočul, že každoročne následkom dopravných nešťastí zahynie na cestách v Nemecku takmer 1 500 detí. Na väčšine miest totiž chýbali semafory či priechody pre chodcov.
Vydavateľ Springer sa rozhodol, že to tak nenechá a do veci zaangažoval denník Bild. A ukázalo sa, že práve sila najväčšieho tlačeného média v Európe môže ľudí zmobilizovať pre dobrú vec.
Staňte sa fanúšikom spravodajstva TV JOJ na sociálnej sieti FACEBOOK a vyhrajte!
TV JOJ