2 301 m.n.m. Srdce pre deti zlomilo rekord
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
VYSOKÉ TATRY / Charitatívny projekt Srdce pre deti pomáha deťom, ktoré to potrebujú už tretí rok. Teraz sa to srdce ocitlo na jednom z tatranských štítov a v teplom inverznom počasí doslova žiarilo na všetky svetové strany. Náš dobrodružný redaktor Jožo Kubáni ho vyniesol do výšky 2 301 metrov nad morom, na Mlynické Solisko.
Srdce bilo vo výške 2 301 m.n.m
Keď zažijete v horách inverziu, je to nádhera. Pod vami sa rozprestiera akoby šľahačka. Pohľad na modrú oblohu a zasnežené štíty hreje na srdci. Tentokrát hrial o jedno navyše.
Reportér Jožo Kubáni totiž na štíty vyniesol aj Srdce pre deti. Toto srdce pomáha deťom už tretí rok. Takmer 300 000 darcov pomohlo v 358-ich prípadoch. "Teraz nás čaká Mlynický hrb a potom už Mlynické solisko," opisuje trasu Kubáni. Napokon sa všetko podarilo podľa plánov. Aj napriek námahe sa srdce ocitlo na Mlynickom Solisku.
Pozor dražba!
Študenti z vranovskej SOŠ drevárskej vyrobili z kusu dreva nádherného anjela. Trvalo to dlhých deväť mesiacov. Hotové dielo sa rozhodli venovať do dražby pre Srdce pre deti.
Anjel sa už medzitým presunul z východu do Bratislavy a stojí na nábreží Dunaja. Tu bude tento skvostný anjel vystavený, pre všetkých, ktorí si chcú sochu pozrieť zblízka. Nie je vylúčené, že ten, komu sa zapáči bude aj patriť. Anjela si totiž bude môcť vydražiť. INFORMÁCIE, AKO SA DO DRAŽBY ZAPOJIŤ NÁJDETE TU.
SMS-ka pre dobrú vec. ĎAKUJEME!
Srdce pre deti môžete podporiť zaslaním prázdnej SMS v hodnote 5 EUR na číslo 871. Službu podporujú všetci traja mobilní operátori. Hodnota SMS je vďaka operátorom konečná a v plnej výške používaná na pomoc deťom, keďže režijné náklady projektu hradí denník Nový Čas. Srdce pre deti využíva verejnú zbierku Nadácie Pontis registrovanú ministerstvom vnútra. POHYB VAŠICH PEŇAZÍ sa dá SLEDOVAŤ ONLINE.
Srdce a jeho história
Springer prišiel na charitatívny nápad v roku 1978. V rádiu sa dopočul, že každoročne následkom dopravných nešťastí zahynie na cestách v Nemecku takmer 1 500 detí. Na väčšine miest totiž chýbali semafory či priechody pre chodcov.
Vydavateľ Springer sa rozhodol, že to tak nenechá a do veci zaangažoval denník Bild. A ukázalo sa, že práve sila najväčšieho tlačeného média v Európe môže ľudí zmobilizovať pre dobrú vec.