Títo veľkí ľudia s dobrým srdcom majú Srde pre deti. ĎAKUJEME!
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Silní by mali pomáhať slabším. To je jeden z odkazov charitatívneho večera Srdce pre deti. A určite to nie sú iba prázdne slová. Potvrdzujú to nielen SMS-ky, ktoré sme poslali ale aj finančné dary, ktoré sme poslali na stránku srdcepredeti.sk. Ale aj pomoc sponzorov.
Potrebné pomáhať slabším...
Do charitatívnej zbierky sa zapojili Srdce pre deti sa zapojili viaceré organizácie a spoločnosti. Darovali 5 áut, tablety aj finančnú podporu. "Pre nás je samozrejmé, že by silní mali pomáhať slabším a potrebným. My sme na týchto princípoch boli založení," uviedol generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne Jozef Síkela.
Pre mnohých z nich bolo veľmi dôležité, že peniaze sú určené práve tým najzranitelnejším. Deťom, ktoré sa dostali do zložitej a ťažko riešiteľnej situácie. Všetci vedia, že Tomáško, ktorého príbeh ste videli, musí zabojovať sám, aby sa raz mohol postaviť na vlastné nohy.
Že Šimonkova Odysea neporazí úplne chorobu, ktorou chlapec trpí. Ale vedia aj to, že majú silu a prostriedky zlepšiť im život týchto detí a pomôcť im v ich boji. Postavili sa preto do boja po našom boku a spolu s nami im poslali lúč nádeje.
Srdce pre deti je vhodný priestor...
Tvrdia, že práve Srdce pre deti im na to dalo vhodný priestor. "Rozhodli sme sa ho podporiť ako projekt, ktorého cieľom je zlepšovanie situácie detí s výrazným sociálnym, či zdravotným znevýhodnením. Ďakujem za túto príležitosť môcť pomôcť," uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Tipos ladisla Kriška.
"Keď pomôžete včas človeku vo veľmi ťažkej situácii, môžete veľmi výrazne zmeniť jeho ďalší život k lepšiemu. A u detí je to o to cennejšie," povedal generálny riaditeľ SLSP Jozef Síkela.
SMS do 31.12. ĎAKUJEME!
Srdce pre deti môžete podporiť aj zaslaním prázdnej SMS v hodnote 5 EUR na číslo 871. Zbierka pokračuje do 31.12.2013. Službu podporujú všetci traja mobilní operátori. Hodnota SMS je vďaka operátorom konečná a v plnej výške používaná na pomoc deťom, keďže režijné náklady projektu hradí denník Nový Čas. Srdce pre deti využíva verejnú zbierku Nadácie Pontis registrovanú ministerstvom vnútra. POHYB VAŠICH PEŇAZÍ sa dá SLEDOVAŤ ONLINE.
Srdce a jeho história
Springer prišiel na charitatívny nápad v roku 1978. V rádiu sa dopočul, že každoročne následkom dopravných nešťastí zahynie na cestách v Nemecku takmer 1 500 detí. Na väčšine miest totiž chýbali semafory či priechody pre chodcov.
Vydavateľ Springer sa rozhodol, že to tak nenechá a do veci zaangažoval denník Bild. A ukázalo sa, že práve sila najväčšieho tlačeného média v Európe môže ľudí zmobilizovať pre dobrú vec.