Dosť bolo neochotného personálu, máme nový patent
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Prívetivejší personál, kvalitnejšie jedlo a ubytovanie, za ktoré sa nebudeme musieť hanbiť. Vravíte, že na Slovensku je to nemožné? Napriek tomu, že v ostatných rokoch úroveň našich služieb pomaly stúpa, stále je čo zlepšovať. Podarilo sa nám však získať patent, ktorý by k nám mohol prilákať podstatne viac zahraničných turistov.
Naučí nás viac sa usmievať?
Slovensko chce byť pre všetkých návštevníkov krajina priateľov, o čom sa ich snaží v týchto dňoch presvedčiť na najväčšom veľtrhu cestovného ruchu v Berlíne.
Pozitívnou správou pred blížiacou sa letnou sezónou je fakt, že služby na Slovensku by sa mali priblížiť turisticky vyspelým krajinám. Od Nemecka sme totiž kúpili patent na zlepšenie ich úrovne. Otázne však je, či nás sám naučí usmievať sa a viac si vážiť zákazníka.
Služby poskytované na vysokej úrovni
"Na základe tejto licencie zavedieme na Slovensku systém kvality tak, aby cestovný ruch bol veľmi kvalitný a služby boli poskytované na vysokej úrovni," informuje štátny tajomník MDVaRR František Palko. Je tu však jeden háčik, nemecká kvalita totiž nemusí voňať každému hotelierovi.
"Nepôjde o systém povinný, lebo nikoho nútiť nemôžeme," dodáva Palko. "Viem, že okolité krajiny ako Poľsko, Maďarsko a Česká republika majú veľa zahraničných turistov. U nás je to menej, ale určite to tomu pomôže," myslí si marketingová manažérka Košice-turizmus Ivana Takácsová.
Záujem o Slovensko každý rok rastie, čoho dôkazom je aj účasť zahraničných novinárov na našom stánku. Mali by sme však nielen zlepšovať služby, ale zároveň sa snažiť osloviť aj čoraz viac mladých turistov, ktorí v zahraničí trávia najviac času a míňajú veľa peňazí.
Staňte sa fanúšikom spravodajstva TV JOJ na sociálnej sieti FACEBOOK
ISIFA