Nákup inak. Pozrite sa, ako to vyzerá v oslavujúcom Hornbachu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Ponúkajú nákup, pri ktorom sa dá aj zabaviť. Uplynulo už desať rokov, odkedy spoločnosť Hornbach vstúpila na slovenský trh so svojimi veľkoformátovými DYI predajňami doplnenými o sortiment záhrady. Pri príležitosti tohto jubilea, pripravil obchod pre svojich zákazníkov oslavu.
Slovensko sa stalo jedným z významných míľnikov pre expanziu Hornbachu na ďalšie európske trhy.
"Rok čo rok sa zvyšuje podiel obratu, ktorý Hornbach dosahuje mimo svojej materskej krajiny," hovorí Lada Šmolková, finančná riaditeľka spoločnosti Hornbach pre Slovensko a Českú republiku.
V roku 2013 už obrat skupiny Hornbach mimo Nemecka predstavoval 42 percent na celkovom objeme obratu. Ku koncu roka 2013 zamestnával reťazec v Európe 16 497 pracovníkov, z toho 6 351 bolo mimo Nemecka. "Na Slovensku Hornbach ponúka pracovné uplatnenie 396 pracovníkom," dodáva Lada Šmolková.
33,4 eur mesačne
Záujem slovenských zákazníkov nakupovať sortiment pre stavbu a záhradu po slabších rokoch 2009 a 2010 postupne opäť rastie. Podľa dát Štatistického úradu Slovenska, v priemere slovenské domácnosti utratia za tieto produkty 33,4 eur mesačne.
web stránky
Podľa prieskumu INCOMA GfK pri nákupoch v DIY marketoch je pre zákazníkov najdôležitejším faktorom kvalita a cena. Pričom kvalitu ako prioritný parameter pri výbere tovaru označili zákazníci pri nákupe podláh, dverí, okien, náradia, obkladov, dlažby, sanity, krmiva pre domácich miláčikov a farieb.
Náročnejší zákazníci
Cena ako najdôležitejšie kritérium pre výber naopak prevažuje pri nákupe stavebnín a sortimentu pre záhradu. Podľa prieskumov je spoločnosť Hornbach zákazníkmi uprednostňovaná najmä z hľadiska šírky a kvality sortimentu a príjemného prostredia pre nakupovanie.
"Zákazníci sú náročnejší v kvalite, ale ja pevne verím, že vždy im môžeme poskytnúť tie správne služby a správnu kvalitu," informuje manažér marketu Martin Taksonyi.
Je to naozaj tak. Spoločnosť Hornbach vytvorila v roku 2013 na Slovensku rekordný obrat vo výške 66 miliónov eur a dosiahla tak medziročný nárast o 18 percent.
Pozrite si reportáž zo špeciálneho nákupu v Hornbachu v bratislavskom Ružinove:
Oslava alebo nákup inak
"Napriek tomu, že ponúkame našim zákazníkom výhodné ceny a tú najvyššiu kvalitu, myslím si, že sa začali riadiť porekadlom, že nie sme tak bohatí, aby sme si mohli kúpiť lacné veci," dodáva Gabrišová.
Na počesť svojho výročia pripravil pre svojich zákazníkov oslavu. Okrem maľby na tvár návštevníkov čakali preteky s fúrikmi, preliezanie cez rebrík či zatĺkanie klincov do dreva.
SITA
Ak ste oslavu nestihli, nevadí. Celý november trvajú akcie, ktoré vám môžu ušetriť peňaženku. Zastavte sa cez víkend v hociktorej predajni Hornbachu a dozviete sa viac.