Zatiahnuté
-0°
Bratislava
Zora
22.1.2025
Reštaurácie ako na dlani, hodnotiť ich môžete cez aplikáciu
Zdielať na

Reštaurácie ako na dlani, hodnotiť ich môžete cez aplikáciu

BRATISLAVA / Kniha prianí a sťažností reštauračných zariadení už nie je len v papierovej podobe. V 21. storočí má svoju mobilnú aplikáciu, cez ktorú stačí na hodnotenie personálu či jedla len pár klikov. Na názor zákazníkov pritom obsluha môže reagovať prakticky okamžite.

Cieľom novej aplikácie je odstrániť chyby pri obsluhe a personál nielen karhať, no zároveň ho viesť k neustálemu zlepšovaniu sa.

"Ľudia nepotrebujú kričať na sociálnych sieťach, ak sú nespokojní, ale chcú s manažérmi hovoriť," ozrejmil autor systému hodnotenia Staffino Tomáš Rosputinský.

Hodnotenie pritom zákazníkovi zaberie len niekoľko minút. "Služby robia ľudia a pokiaľ nemáte kvalitný personál, tá služba nemusí byť celkom dobrá," konštatuje generálny sekretár Zväzu hotelov a reštaurácii Slovenskej republiky Marek Harbuľák.

Nadávací systém

Slováci sa radi sťažujú či ponosujú. "Obávali sme sa, že vytvoríme veľký nadávací systém, ale môžem povedať, že sme milo prekvapení. Slováci sa už naučili aj chváliť," vysvetľuje Rosputinský.

Z tisícok recenzií je totiž až 95 percent pozitívnych. Tie tešia nielen manažérov, ale i personál.

"Bohužiaľ, keď som vyjadrila negatívny názor, dlho trvalo, kým som dostala spätnú väzbu," konštatuje používateľka aplikácie Agnes Kochan.

Najčítanejšie správy