Adriana si objednala kabelku, dostala obliečky
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA, ŽILINA / Predvianočné Slovensko rieši posteľné obliečky. Niektorí si ich cez internet kúpili, ale nedostali ich a nemajú ani peniaze. Teraz to však otočíme o 180 stupňov. Máme tu ženu, ktorá obliečky dostala, hoci si ich neobjednala.
"Ja som si objednala kabelku a prišli mi obliečky," hovorí Adriana. Zhodou okolností suma, ktorú zaplatila kuriérovi, zodpovedala cene za očakávaný tovar. Až keď otvorila balíček zistila, že je vo vnútri niečo úplne iné.
Bez dokladu
Adriana si zohnala telefónne číslo na firmu, ktorá poslala posteľnú bielizeň a zavolala. "Najprv, že som si to objednala, potom, že sa stala chybička," opisuje.
Pochybuje, či dostane naspäť svoje peniaze. Keďže si nič neobjednala, v rukách nemá žiadny doklad, ktorý je nutný k reklamácii. V balíku pani Adriany bol priložený aj fakturačný doklad.
Na zázrak neveria
Na adrese sídla firmy je ale obytný dom. Načo následne majiteľ firmy zareagoval prostredníctvom už len sms správy. "Posteľné obliečky boli objednané na základe objednávky následne zákazníčke odoslané riadne a včas. Zákazníčka niekoľkokrát kontaktovala reklamačné oddelenie, kde sa dohodla na vrátení zásielky," píše sa v správe.
Stále je možné že ide iba o veľkú obliečkovú náhodu - pretože v prípade pani Adriany figuruje iná firma ako v prípade žien, ktoré si obliečky už zaplatili, ale nedostali ich. Títo zákazníci už na zázrak neveria - a do obliečkovej kauzy sa na celom Slovensku púšťa polícia.
Lákavú ponuku našla na Facebooku. Peniaze poslala, ale tovar ani po dvoch mesiacoch neprišiel. Žiaľ, nie je reč o jednom ale až stovkách oklamaných žien, ktoré sa týchto dňoch obracajú na políciu.
"Polícia v súvislosti s podvodmi s posteľnou bielizňou eviduje niekoľko trestných oznámení," informuje hovorkyňa policajného zboru Martina Kredatusová.