Problémy s letmi do Londýna. Cestujúci čakali hodiny na letisku
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Na bratislavskom letisku čakali niekoľko hodín cestujúci so zakúpenou letenkou do Londýna. Odletieť mali o pol siedmej ráno, no pre technickú poruchu uviazli na zemi. Predpokladaný čas odletu bol stanovený na 16:40.
Pasažieri britskej nízkonákladovej leteckej spoločnosti majú v Bratislave smolu už od štvrtka. Začalo sa to tým, že jedno z lietadiel muselo včera núdzovo pristáť pre chybu na podvozku.
"Vykazovalo technický problém na podvozku, vrátilo sa do Bratislavy, kde sa začalo opravovať," uviedla hovorkyňa bratislavského letiska Veronika Ševčíková. Náhradné lietadlo odletelo do Londýna po polnoci.
Na cestujúcich, ktorí mali odletieť v piatok ráno čakali tiež problémy. Cestujúci nakoniec odleteli s takmer desaťhodinovým meškaním.
"Idem za svojou 13-ročnou dcérou, ktorá stratila pas, do dvanástej hodiny som mal stíhať ambasádu, aby sme dostali náhradný pas, nestíhame, druhý termín bude v utorok. Minimálne do utorka budeme musieť ostať v Londýne," povedal jeden z cestujúcich.
"Ryanair nemá zastúpenie na bratislavskom letisku. Informácie poskytujú naši zamestnanci," vysvetlila Ševčíková.
Nespokojní so správaním
Cestujúcim najviac prekážalo, že nedostali informácie. "Nepovedali ľuďom o možnostiach, aké sú. Jednoducho čakajte tu ako ovce, tu vám dáme päťeurový voucher a choďte si kúpiť bagetu do bufetu a na kávu vám už nezostane," sťažuje sa ďalší cestujúci.
"Letecká spoločnosť pasažierom dvakrát poskytla poukážky na občerstvenie, a za tento problém sa ospravedlňuje," informovala Ševčíková.
Pozrite si reportáž: