DPD získalo ocenenie Superbrands
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: dpd
Kuriérska spoločnosť DPD SK, člen skupiny DPDgroup, získala ocenenie Slovak Business Superbrands Award 2016 a zaradila sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je súčasne aj potvrdením kvality poskytovaných služieb.
Tento program vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili cieľ oceniť mimoriadne silné značky, ktoré môžu byť vzorom vo svojom rozvoji aj pre ostatné spoločnosti.
Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award udeľovaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.
O udelení Superbrands Award rozhoduje porota Business Brand Council zložená z odborníkov v oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
"S potešením sme prijali správu, že tento rok vybrala porota v kategórii Business Superbrands značku spoločnosti DPD“, povedal Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD SK.
"Je to pre nás ocenením doterajšej práce v budovaní značky, ale zároveň aj ďalšou výzvou k neustálemu zlepšovaniu služieb. DPD je nainovatívnejšou spoločnosťou na trhu kuriérskych služieb, pravidelne prinášame nové služby a moderné riešenia pre našich zákazníkov. Orientujeme sa na komfort pre príjemcu a snažíme sa o to, aby každé doručenie zásielky s DPD bolo pozitívnym zážitkom“, dodal Peter Pavuk.