Alexander Štefuca je zákazníckym ombudsmanom AAA Auto
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: SITA/Marta Foldesova
BRATISLAVA 7. júla 2016 (WBN/PR) - Spoločnosť AAA AUTO oznámila vznik nového postu slovenského ombudsmana pre zákazníkov, ktorého sa ujal známy motoristický odborník Alexander Štefuca. Ombudsman bude riešiť sťažnosti a pripomienky zákazníkov najväčšieho predajcu jazdených áut na Slovensku, ale tiež sa bude venovať šíreniu osvety pre zákazníkov v oblasti predaja a kúpy.
Alex Štefuca je v oblasti automobilizmu známou osobnosťou, už ako študent žurnalistiky pracoval ako redaktor dnes už legendárnej rozhlasovej relácie Pozor, zákruta!, je známy aj ako komentátor seriálu Formula 1 a ako moderátor mnohých motoristických relácii naprieč slovenskými médiami.
"Celý život sa pohybujem vo svete automobilov a aj preto som veľmi rád za príležitosť stať sa ombudsmanom, kde môžem využiť svoje vedomosti a skúsenosti k dobru veci. Verím, že vo funkcii zákazníckeho ombudsmana budem schopný vyriešiť a vysvetliť sťažnosti a prípadné reklamácie, u ktorých zákazníci nie sú spokojní," hovorí Alex Štefuca. "Mojím cieľom je hľadať riešenie sporných situácií. Zároveň sa chcem venovať aj prevencii, aby k ním pri nákupe jazdeného auta vôbec nemuselo dochádzať."
Funkcia ombudsmana nie je v AAA AUTO úplnou novinkou, už niekoľko rokov totiž túto funkciu na úrovni skupiny úspešne zastáva Milan Smutný, dlhoročný hovorca a konzultant automobilky Škoda. "Po dobrých skúsenostiach sme sa rozhodli vytvoriť samostatnú funkciu ombudsmana pre slovenský trh," uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO, Karolína Topolová. "Naším dlhodobým cieľom je zlepšenie komunikácie a starostlivosti o zákazníkov. Slovenskí zákazníci potrebujú nestrannú osobu, ktorá sa orientuje na automobilovom trhu a dokáže vysvetliť ich otázky a pripomienky, a tiež sa ich v prípade neférovosti reklamačného procesu dokáže aj zastať."
AAA AUTO prednedávnom avizovalo, že napriek stále sa zvyšujúcemu počtu predajov v skupine, sa za posledné roky počet sťažností od zákazníkov kontinuálne znižuje. Na omnoho nižšom počte reklamácií má hlavný podiel najmä fakt, že rastie priemerná cena predaného auta. Klienti si kupujú novšie a kvalitnejšie vozidlá, ktoré vyžadujú menej investícií do opráv. "S cieľom trend poklesu reklamácií podporiť ma generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová požiadala, aby som ako zákaznícky ombudsman pomáhal riešiť sporné prípady a bol k dispozícii pre zákazníkov," vysvetľuje Štefuca. "Pre zákazníkov, ktorí majú pocit, že ich reklamácie, sťažnosti či podnety neboli vyriešené podľa platných zákonov či pravidiel, urobím maximum pre nájdenie zmierlivého riešenia."