Potrebujete poslať balík, či vrátiť tovar do e-shopu? Nečakajte v rade
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: SITA
INZERCIA / Stačí niekoľko klikov v aplikácii a kuriér u vás vyzdvihne zásielku. Webová aplikácia Môj Kuriér od kuriérskej spoločnosti DPD je najjednoduchším riešením pre ľudí, ktorí potrebujú rýchlo a jednoducho vrátiť objednaný tovar do internetového obchodu alebo poslať zásielku rodine či známym. Malé firmy a súkromné osoby tak môžu využiť profesionálne kuriérske služby aj bez toho, aby mali s kuriérskou spoločnosťou dopredu uzavretú zmluvu.
Aplikácia Môj kuriér umožňuje malým firmám a jednotlivcom využívať profesionálne kuriérske služby. Nemusia mať pritom dopredu uzavretú zmluvu s kuriérskou spoločnosťou, ak potrebujú poslať balík jednorazovo, alebo občasne. Webová aplikácia Môj kuriér predstavuje tiež najjednoduchší spôsob, ako vrátiť objednaný tovar do e-shopu. "Zákazník má právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do dvoch týždňov. Mnohým ľudom sa zdá proces vrátenia tovaru príliš komplikovaný, a tak radšej v e-shopoch nenakupovali. Naša aplikácia pomáha riešiť aj túto bariéru. Vrátiť tovar je rovnako jednoduché ako jeho objednanie,“ hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ kuriérskej spoločnosti DPD SK.
Podľa posledného prieskumu DPD, E-Shopper Barometer*, slovenskí zákazníci nemajú s vrátením tovaru do e-shopu dobré skúsenosti. Až 9 % ľudí v prieskume uviedlo, že svoj posledný objednaný tovar museli vrátiť. Iba 45 % z nich však tento proces považuje za jednoduchý, čo je výrazne pod európskym priemerom (60%).
SITA
Prostredníctvom aplikácie Môj kuriér zákazník dokáže balík odoslať za niekoľko minút. Ak si odosielateľ vytvorí účet, aplikácia udržiava zoznam jeho odoslaných balíkov a adresár kontaktov pre budúce využitie. "Aplikácia Môj kuriér je reakciou na potreby ľudí, ktorí chcú poslať zásielku jednorazovo, alebo len občas a nemá pre nich zmysel mať s kuriérskou spoločnosťou uzatvorenú zasielateľskú zmluvu. Pri jej vývoji sme kládli dôraz na jednoduchosť a prehľadnosť,“ hovorí Pavuk. Zákazník sa tiež dopredu dozvie cenu služby, ktorú systém vypočíta podľa zadaných údajov. Zásielku je možné odoslať aj z odberného miesta Pickup. Po objednaní kuriéra alebo prepravy z odberného miesta Pickup dostane odosielateľ prepravný štítok so všetkými informáciami pre kuriérsku spoločnosť, ktorý si nalepí na zásielku. "Stačí pár klikov, kuriér balík vyzdvihne na určenom mieste a doručí k adresátovi,“ dodáva Peter Pavuk.
*Tradičný medzinárodný prieskum kuriérskej spoločnosti DPD pod názvom E-shopper barometer 2019 bol realizovaný na vzorke 23 255 respondentov z 21 európskych krajín starších ako 18 rokov. Zo Slovenska bolo zastúpených 1001 respondentov.