Terno otvorilo už 20 predajní po bývalej sieti Kačka. Do apríla pribudne ďalších 18
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
INZERCIA / Spoločnosť Terno real estate otvorila už 20 predajní po bývalej sieti potravín Kačka. Od začiatku novembra tak v nich prácu získalo už 133 zamestnancov po skrachovanej sieti obchodov. Ternu sa spolu podarilo získať takmer 40 predajní Kačka. Otvárať ich bude postupne, pričom posledné predajne už pod novou značkou budú môcť zákazníci navštevovať začiatkom apríla.
Od tohto víkendu môžu zákazníci navštevovať ďalšie dve nové predajne Terno v obciach Chynorany a Žabokreky nad Nitrou. Celkovo Terno od začiatku novembra otvorilo už dve desiatky predajní po skrachovanej sieti Kačka. "Aj do malých obcí sa tak postupne vracajú obchody s potravinami. Ľudia vďaka tomu môžu pohodlnejšie nakupovať, ale mnohí v nich tiež získajú späť svoju prácu,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Terno real estate Stanislav Čajka. V dvadsiatke novootvorených obchodov už prácu dostalo 133 zamestnancov bývalej siete Kačka.
Ternu sa podarilo získať významný počet predajní po skrachovanej sieti. "Celkovo sme pod značku Terno prevzali skoro 40 predajní a naďalej rokujeme ohľadom nových možností,“ vysvetľuje Čajka. Celkovo tak prácu získa minimálne 180 zamestnancov skrachovanej siete. V nových predajniach zákazníci nájdu ponuku produktov, na ktoré sú zvyknutí z obchodov značky Terno po celom Slovensku, a to najmä takmer 60% podiel slovenských potravín, lokálneho pečiva, či ovocia a zeleniny vysokej kvality.
Terno real estate neustále investuje do rastu obchodnej siete po celom Slovensku. "Odchod reťazca Kačka nám umožnil náš rast výrazne urýchliť. Aj naďalej však hľadáme a analyzujeme nové možnosti na slovenskom trhu,“ vysvetľuje Čajka. Tento víkend spoločnosť otvorila tiež novú predajňu pod značkou KRAJ v Prievidzi. "Koncept obchodov KRAJ si zákazníci rýchlo obľúbili. Z pôvodne lokálnej, bratislavskej siete sa KRAJ postupne stáva celoslovenská sieť. Pod touto značkou budú postupne pribúdať obchody po celom Slovensku,“ vysvetľuje Čajka.