UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: gettyimages
INZERCIA / Od začiatku februára môžu klienti UNIQA nahlasovať škody cez novú online registráciu, ktorá zjednodušuje, zrýchľuje a sprehľadňuje proces registrácie a likvidácie škody. Zákazník vie škodu nahlásiť zo všetkých typov poistení maximálne do niekoľko minút priamo z miesta udalosti. Niektoré jednoduché škody tak môže za rovnaký čas aj vyriešiť a peniaze môže dostať na účet už na druhý deň. Intuitívne webové hlásenie je pre klientov dostupné nonstop 24 hodín denne.
Zákazník dokáže po novom nahlásiť škodu priamo z miesta udalosti do pár minút, stačí, keď na webovej stránke prejde na vylepšený online formulár registrácie škôd. Formulár je prispôsobený pre všetky typy zariadení a umožňuje prístup aj z mobilu alebo tabletu.
Klient pri registrácii škody nemusí poznať ani číslo zmluvy alebo všetky parametre. Stačí zadať jeden zo vstupných údajov ako napr. priezvisko, rodné číslo, EČV alebo IČO a systém už klienta a jeho poistenie identifikuje v databáze. Následne okamžite získa číslo škody a všetky pokyny k dokumentácii, ktorá je potrebná k vybaveniu škody elektronicky. Systém po nahlásení automaticky pridelí prípad príslušnému likvidátorovi. Následne zákazníkovi navrhne vhodné riešenie situácie podľa typu uzatvorenej zmluvy.
Napríklad pri bežných, tzv. plechových škodách na vozidlách z havarijného poistenia môže zákazník využiť expresné samoobslužné vybavenie škody:
1. Zadá konkrétne poškodenie auta do špeciálnej aplikácie a tá podľa definovaných kritérií spočíta poistné plnenie.
2. Pokiaľ zákazník navrhnutú sumu akceptuje, po schválení likvidátorom peniaze okamžite putujú na jeho účet.
Podobná forma vybavenia jednoduchých škôd bude postupne doplnená aj v prípade majetkového poistenia.
SITA
Nový systém online hlásení škôd
UNIQA je jeden z prvých na trhu, ktorý zákazníkovi umožňuje v niekoľkých jednoduchých krokoch škodu cez web zaregistrovať, vybaviť a rovno dostať aj odškodnenie. Doba riešenia škody sa tak skrátila z dní na minúty, maximálne hodiny. Inovácia hlásenia škôd tak výrazne redukuje požiadavky na zákazníka a zvyšuje jeho komfort v situácii, kedy utrpel škodu a očakáva od poisťovne urýchlene splnenie záväzkov.