Spotrebitelia si za Najlepšiu novinku 2021 zvolili aj BILLA magnéziovú vodu a Free bezlaktózové mlieko
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: SITA
INZERCIA / BILLA tichá magnéziová voda a Free bezlaktózové mlieko – to sú dva nové produkty v predajniach BILLA, ktoré slovenskí zákazníci určili ako najlepšie a najkvalitnejšie v prieskume „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021“. V jubilejnom 10. ročníku renomovanej súťaže sa stretla rekordná konkurencia 137 výrobkov, ktoré boli rozdelené do viac ako štyroch desiatok kategórií. Spoločnosť BILLA sa umiestnila na prvej priečke v kategóriách Balené vody a Špeciálne potraviny.
SITA
Najväčšími prioritami BILLA sú spokojní zákazníci a ponuka produktov prvotriednej kvality. Aj preto BILLA neustále prichádza na trh s novými, inovatívnymi výrobkami privátnych značiek, v ktorých sa spája vynikajúca kvalita s výhodnou cenou. Zákazníci po takýchto výrobkoch siahajú radi, čo potvrdzuje aj umiestnenie spoločnosti BILLA v prestížnom ocenení „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021“. Slovenskí zákazníci hlasujúci v tejto súťaži vyzdvihli BILLA Ľubovnianku, tichú magnéziovú vodu, ktorá zvíťazila v kategórii Balené vody. Ide o prírodnú minerálnu vodu pochádzajúcu z kvalitného slovenského podzemného zdroja, ktorá vhodne dopĺňa dennú potrebu horčíka, vápnika a kremíka. Hlasujúci zákazníci rovnako ocenili aj Free bezlaktózové mlieko, ktoré sa umiestnilo na prvej priečke v kategórii Špeciálne potraviny. Toto mlieko zo Slovenska obsahuje laktázu, teda enzým, ktorý rozkladá mliečny cukor na jednoduchšie a ľahšie stráviteľné formy. „Úspech v ocenení Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 nás utvrdzuje v tom, že naše podnikanie robíme dobre. Nesmierne si vážime podporu zákazníkov, ktorí v tejto súťaži ocenili naše výrobky. Nové produkty našich privátnych značiek ľuďom prinášame na základe ich preferencií a potrieb. Veľmi sa tešíme, že sme im novinkami v regáloch ulahodili. Zákazníkom ďakujeme za dôveru, ktorú nám prejavili,“ povedala Ingrid Kužlíková, operatívna riaditeľka BILLA.
SITA
Rozhodli dve tisícky spokojných zákazníkov
„Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ je spotrebiteľské ocenenie, ktoré sa uskutočnilo už po desiatykrát. Stojí za ním spoločnosť Atoz Marketing Services, ktorá sa už od roku 1993 zaoberá business to business komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Cieľom ocenenia je vyzdvihnúť nové a inovované výrobky na trhu a uľahčiť zákazníkom orientáciu medzi týmito produktmi. O umiestnení výrobkov v aktuálnom ročníku ocenenia rozhodlo 2000 slovenských spotrebiteľov, ktorí sa počas apríla a mája 2021 zúčastnili na prieskume agentúry NielsenIQ. „Sme hrdí, že spotrebitelia považujú našu privátnu magnéziovú vodu a bezlaktózové mlieko za najlepšie výrobky spomedzi konkurencie. S týmto ocenením plánujeme v našej komunikácii ďalej pracovať. Sme tiež veľmi radi, že značka BILLA dostane vďaka oceneniu ďalší komunikačný priestor, vďaka čomu budeme ešte bližšie k našim zákazníkom z celého Slovenska,“ dodáva I. Kužlíková.
SITA
Priateľ zákazníkov
Ocenenie od spoločnosti Atoz Marketing Services však nie je jediným, ktoré potvrdzuje spokojnosť ľudí s produktmi a službami spoločnosti BILLA. V minulom roku BILLA získala aj prestížnu medzinárodnú cenu „Priateľ zákazníkov – Pretože si ceníme našich zákazníkov“, ktorú udeľuje renomovaná švajčiarska organizácia ICERTIAS. Túto cenu môžu získať iba firmy, ktoré svojej klientele prinášajú pridanú hodnotu, teda výnimočné služby a bezproblémovú podporu. Ocenenie hodnotí vzťah spoločnosti so zákazníkmi, zamestnancami aj dodávateľmi, ale tiež kvalitu ponúkaných produktov a služieb. Pozornosť je pritom najmä na reputácii firmy, komunikácii, skúsenostiach zákazníkov a dôvere.
SITA