Banky začali vybavovať reklamácie Skyeurope
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: TASR
Dnes vyplatí banka prvých 20 klientov a postupne budú vyplácaní aj ďalší, keď sa reklamačné konanie ukončí. Celkovo podalo reklamáciu vyše 1400 klientov.
V stredu, ako uviedol, vyplatí banka prvých 20 klientov, u ktorých bolo ukončené reklamačné konanie a postupne budú vyplácaní aj ďalší, keď sa reklamačné konanie ukončí. Celkovo podalo reklamáciu vyše 1400 klientov.
Vyplatené budú finančné prostriedky, ktoré Tatra banka vyreklamovala u banky prijímateľa v rámci medzinárodného reklamačného konania. Tatra banka, zdôraznil Gandel, zohrávala v tomto prípade úlohu sprostredkovateľa medzi držiteľom platobnej karty a bankou prijímateľa.
Banka bude peniaze zasielať priamo na účty klientov – v prípade debetných platobných kariet na bežný účet klienta a v prípade kreditných platobných kariet na príslušný kartový účet.
Slovenská sporiteľňa začne vyplácať prvých klientov, ktorým bola uznaná reklamácia platby za letenky SkyEurope, od 26. októbra. V nasledujúcich dňoch bude banka postupne pripísaním na účet vyplácať ďalších klientov. Na stanovenie termínu vyplatenia reklamácie je určujúci dátum, kedy mala Slovenská sporiteľňa k dispozícii kompletné doklady potrebné pre vybavovanie reklamácií.
Na Slovenskú sporiteľňu sa podľa hovorcu Štefana Frimmera so žiadosťou o reklamáciu zatiaľ obrátilo približne 1000 klientov. Banka doteraz vyplatila reklamácie transakcií, ktoré boli realizované na POS termináloch v predajných miestach spoločnosti SkyEurope.
VÚB, a. s., podľa informácii hovorkyne Aleny Walterovej začne platby svojim klientom realizovať od 26. októbra a bude postupovať podľa toho, kedy boli reklamácie prijaté a spracované.