Získanie serióznych klientov nebolo nikdy ľahšie: zhotovitelia stavieb, remeselníci, šetrite svoj čas a peniaze!
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: DAIBAU
INZERCIA / Hoci dopyt po stavebných prácach, službách a produktoch neslabne, ba čo viac, zdá sa, že expanduje, pre vykonávateľov prác, stavebné firmy a všetkých, ktorí ponúkajú stavebný materiál, situácia nie vždy je taká jednoduchá a „rozprávková“. Existujú početné faktory, ktoré ich znemožňujú práce vykonávať bez ťažkostí a nepotrebného stresu a dosiahnuť určitý finančný zisk. Od marca 2020 na Slovensku je k dispozícii možnosť, vďaka ktorej môžu rýchlo a jednoducho osloviť serióznych klientov a zároveň šetriť čas a peniaze. Určite Vás zaujíma o čo vlastne ide?
DAIBAU
Identifikácia problému viedla k efektívnym riešeniam
Bez ohľadu na to, či ste vykonávateľ prác, majiteľ stavebnej firmy alebo ponúkate stavebný materiál zákazníkom, budete súhlasiť, že tri faktory v prevažnej miere vplývajú na schopnosť prežiť a rozvíjať vaše podnikanie. Sú to: spolupráca s neserióznymi a neprofesionálnymi klientmi, veľká konkurencia s rovnakou alebo podobnou ponukou a často sa stáva, že si aj napriek skúsenostiam a zručnostiam, ale aj veľkému úsiliu a vynaloženej práce, nedokážete vybudovať dobré meno (imidž), po ktorom túžite, a dokázať novým, potenciálnym zákazníkom, že prácu odvediete dobre, resp. že si majú prenajať práve Vás alebo vybrať produkt, ktorý práve Vy ponúkate.
Často sa stáva, že spolupráca medzi dodávateľmi alebo stavebnými firmami a zákazníkmi, ktorí si ich prenajímajú, nejde podľa želaného plánu, je veľa dôvodov, prečo je tomu tak. Totiž v mnohých prípadoch si klienti nie sú istí, čo vlastne chcú a zhotoviteľovi nevedia precízne vysvetliť, čo od neho očakávajú, výsledkom uvedenej situácie je nedorozumenie, a samý tým aj vzájomná nespokojnosť. Sťažená vzájomná komunikácia je často výsledkom toho, že zákazníci očakávajú, že dodávateľ alebo stavebná spoločnosť vykoná prácu, ktorá nie je v rámci ich pôsobnosti, alebo sa nenachádzajú v blízkosti miesta, kde prácu treba vykonať. Finančný faktor je tiež veľmi často spúšťačom neúspešnej spolupráce medzi zhotoviteľmi alebo stavebnými firmami a zákazníkmi, alebo obľúbené vyjednávanie o cene a odmietanie zo strany objednávateľa zaplatiť za službu zhotoviteľa určenú cenu. Preto je jeden zo základných cieľov vykonávateľov prác a stavebných firiem nájsť serióznych klientov, s ktorými dosiahnu produktívnu spoluprácu k obojstrannej spokojnosti!
DAIBAU
Hoci sa snažíte o maximum a naplno sa venujete vykonávaniu pracovných úloh a plneniu prianí klienta, určite sa často stáva, že nedokážete na seba upútať pozornosť nových zákazníkov alebo sa nedokážete presadiť vo veľkej konkurencii vo vašom odvetví. Chcete, aby vaše meno alebo názov vašej spoločnosti boli uznávané pre spoľahlivosť a kvalitu služieb, aby boli jedinečné a prominentné aj napriek silnej konkurencii.
Platforma, ktorá vám šetrí čas aj peniaze
Vráťme sa k otázke z úvodu: ako môžu dodávatelia, stavebné firmy a všetci tí, ktorí ponúkajú stavebný materiál, rýchlo a jednoducho osloviť serióznych klientov, a zároveň im ušetriť čas aj peniaze? Odpoveď spočíva v platforme, ktorá spája tieto dve strany k vzájomnej spokojnosti a prospechu.
Daibau.sk je internetová platforma pre výstavbu a renováciu, ktorá úspešne sprostredkúva realizáciu prác medzi dodávateľmi a ich zákazníkmi. Cieľom a poslaním tejto platformy je odbremeniť obe strany. Všetci tí, ktorí potrebujú vykonať nejaké stavebné práce vo svojom príbytku alebo v nebytových priestoroch, ľahko môžu nájsť vhodného remeselníka alebo stavebnú firmu, ktorej predmetom podnikania sú presne tie práce, ktoré oni chcú vykonávať a ktoré sú pripravení vykonať práve v čase, ktorý vyhovuje zákazníkom a na lokalite, na ktorej sa nachádza príbytok alebo nebytový priestor potenciálnych zákazníkov. Dosiahnu to vyplnením dopytu na portáli Daibau, v ktorom uvedú náplň práce, teda o aké práce ide, želaný časový úsek na vykonanie prác, ako aj lokalitu, kde majú byť práce vykonávané. Ak chcú, môžu tiež vložiť fotografie alebo nákresy, aby si dodávatelia mohli urobiť jasnejšiu predstavu o tom, čo zákazníci potrebujú.
Na druhej strane dodávatelia, stavebné firmy a všetci tí, ktorí ponúkajú stavebný materiál, týmto spôsobom môžu rýchlo a jednoducho osloviť nových zákazníkov. Ak ste jedným z nich, môžete si bezplatne vytvoriť profil, pripojiť fotografie vykonanej práce a predstaviť sa obrovskému množstvu potenciálnych zákazníkov.
Stovky a stovky zákazníkov, teda dopytov po dodávateľoch a poskytovateľoch služieb, čakajú na vaše potvrdenie. Stačí sa len prihlásiť. Po odoslaní dopytu s údajmi zákazníci nemusia vyvinúť žiadnu aktivitu, zamestnanci firmy Daibau sa telefonicky skontaktujú s nimi a prípadne doplnia chýbajúce údaje. Získate tak serióznych klientov, ktorí sú odhodlaní a majú jasno v tom, čo od spolupráce očakávajú.
Vyhľadávanie je možné upresniť pomocou tzv. filtrov, čím sú obmedzené detaily projektu podľa vašich vlastných predstáv a preferencií a nebudete sa obťažovať dopytmi, ktoré vám nevyhovujú. Okrem toho získate možnosť denne dostávať informácie o zaujímavých projektoch do vašej e-mailovej schránky a prostredníctvom aplikácie. V prípade záujmu o akceptovanie dopytu, bude Vám preposlaný kontakt na budúceho klienta, ktorý tiež dostane Vaše kontaktné údaje. Potom sa už stačí len spojiť a dohodnúť detaily ďalšej spolupráce.
Bezplatné testovanie systému je obmedzené na určitý počet a hodnotu projektov, ale s malým ročným predplatným môžu dodávatelia, stavebné firmy a všetci, ktorí ponúkajú stavebný materiál, získať všetky výhody a požiadavky, vytvoriť si profil vlastnej spoločnosti a inzerovať na platforme, ktorá zhromažďuje veľký počet návštevníkov, ktorí sú tam len kvôli tomu, aby uzavreli dohodu.
Dobré odporúčanie je najlepšia reklama
Zhotovitelia sa týmto spôsobom dostanú k serióznym budúcim zákazníkom a sú vopred oboznámení s ich želaniami, miestom a časom, kedy je potrebné práce vykonať. Keďže objednávatelia prác majú možnosť v rámci platformy vykonané práce zhodnotiť a zmieniť sa o svojich skúsenostiach, spokojnosťou s nasadením a zručnosťami zhotoviteľa, zhotovitelia sa tak môžu čo najlepšie presadiť v silnej konkurencii. Dobré odporúčanie je najlepšia reklama! Zdá sa, že hľadanie zhotoviteľov, resp. budúcich zákazníkov, nebolo nikdy jednoduchšie. Všetci tí, ktorí potrebujú vykonať prácu na určitom mieste, sa rýchlo a jednoducho dostanú k profesionálnym a spoľahlivým remeselníkom a tí si zase nájdu nových serióznych zákazníkov, ktorí majú možnosť ohodnotiť ich kvalitu práce.