dm a jej zákazníci podporili inštaláciu fotovoltických panelov v školských zariadeniach
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: SITA
INZERCIA / V poradí piaty rok, kedy dm zmenila BLACK piatok na GIVING sa rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm počas svojej iniciatívy GIVING FRIDAY, tentokrát na podporu zmysluplného projektu Školy na zelenú. Tento rok sa tak podarilo získať neuveriteľných 59 861,40 eur na inštaláciu fotovoltických panelov v školských zariadeniach, ktoré pomôžu školám fungovať udržateľnejšie a zároveň znižovať náklady na energie. Celkovo, vo všetkých 11 zúčastnených dm krajinách, sa podarilo vyzbierať sumu 551 254 eur.
„Veľmi sa chcem v mene dm poďakovať všetkým, ktorí sa v piatok 25. novembra rozhodli pomôcť nám pomáhať a svojim nákupom prispeli k tomu, aby sme školám a školským zariadeniam prerozdelili prostredníctvom Nadačného fondu dm vedenom v Nadácii Pontis túto nádhernú sumu na zmysluplnú udržateľnú vec, ktorou inštalácia fotovoltických panelov určite je,“ povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.
Aj tento rok rástla výška priemerného nákupu
Celkový počet zákazníckych nákupov vo filiálkach a cez e-shop v tento deň dosiahol 83 995 nákupov, čo je o 29,50 percenta viac ako priemerný denný počet zákazníckych nákupov v dm, ktorý činil za posledný obchodný rok 64 861 nákupov. V porovnaní s minulým rokom, keď bolo v tento deň realizovaných
56 842 nákupov, sa vyzbieralo o 10 674,90 eur viac v porovnaní s minulým rokom, keď vyzbieraná suma v dm Slovensko činila 49 186,50 eur.
Najvyšší nákup v dm v sume za takmer 1000 eur
Celkovo najvyšší nákup bol realizovaný v sume 989 eur v Košickom kraji, konkrétne v predajni v Košiciach na železničnej stanici. Najvyšší nákup v e-shope bol v tento deň realizovaný v sume
414,16 eur a uskutočnila ho zákazníčka z Banskej Bystrice.
dm {SPOLOČNE}
Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už ôsmy rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria nielen myšlienky dobrovoľníctva, ale zároveň pomáhajú zvyšovať aj záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.