Jasno
Lukáš
18.10.2024
Objavili dôkaz mimozemského života, video vo vnútri

Objavili dôkaz mimozemského života, video vo vnútri

SHEFFIELD / To, čo vám teraz povieme, je len ťažko uveriteľné. Ale je to tak! Na 95 percent sme presvedčení, že máme dôkaz o existencii mimozemského života. Asi takto sa dajú interpretovať zistenia britských vedcov.

Dôkaz zachytený o balón

Je to na prvý pohľad prevratné zistenie. A to na základe pomerne jednoduchého pokusu. Vedci z univerzity v anglickom Sheffielde použili balón. Ten vyslali do stratosféry. A keď sa vrátil z výšky 27 kilometrov späť na Zem, priviezol aj množstvo vzoriek.

Vzoriek v podobe mikroorganizmov. A tie podľa šéfa výskumného projektu s pravdepodobnosťou, ktorá sa takmer rovná istote, nepochádzajú z našej planéty. "Na 95- percent sme presvedčení, že ide o mimozemský pôvod," vyhlásil podľa denníka The Independent profesor Milton Wainwright.

Častice neznámeho biologického pôvodu

"Naše znalosti naznačujú, že naozaj nepochádzajú zo Zeme. Podľa všetkého ide o biologické entity pochádzajúce z vesmíru," dodal. Častice, ktoré sa zachytili na balón, by mohli mať pôvod napríklad na jednej z komét, ktoré oblietajú Zem.

Profesor Wainwright sám uznáva, že je len veľmi ťažké uveriť tomu, čo tvrdí. "Ale vychádzajme z predpokladu, život začal niekde vo vesmíre. A až potom sa dostal sem k nám na Zem," dodal. Otázne je, či presvedčí skeptikov, ktorým sa zistenia jeho univerzitného tímu nepozdávajú. A nie je ich veru málo. ČÍTAJTE AJ TU.

Staňte sa fanúšikom spravodajstva TV JOJ na sociálnej sieti TWITTER a vyhrajte!

liveleak.com