Nákupné košíky ponúknu digitálnu reklamu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: germes-online.com/ilustračné
Spoločnosť Microsoft prináša digitálnu reklamu na nákupné vozíky.
Spoločnosť Microsoft prináša digitálnu reklamu na nákupné vozíky. Výrobca softwarov strávil štyri roky spoluprácou s firmou MediaCart Holdings na zariadení, ktoré má pomôcť kupujúcim nájsť produkty v obchode, nasnímať ich a zaplatiť za ne bez čakania v dlhých radoch.
V druhej polovici roku 2008 plánujú spoločnosti testovať nové košíky MediaCart v supermarketoch ShopRite. Verní zákazníci s kartou ShopRite sa budú môcť prihlásiť na webovú stránku z domu a vytvoriť si zoznam potrebných produktov, ktoré si chcú kúpiť.
Po príchode do obchodu priložia kartu na panel MediaCart a objaví sa ich zoznam. Keď nakupujúci nasnímajú žiadané produkty a vložia ich do vozíka, panel MediCart im ukáže ceny a odpíše ich zo zoznamu.
Systém vysokofrekvenčnej identifikácie (RFID) zároveň sníma, kde sa zákaznícka karta v obchode nachádza. Technológia RFID môže pomôcť aj manažérom supermarketov pochopiť vzorce správania kupujúcich a technológia sa môže použiť aj pri zasielaní určitej reklamy.
"Toto všetko nie je nevyhnutne o bombardovaní zákazníkov, o zameraní reklám. Je to aj o lepšom nakupovaní pre konzumentov," uviedol Scott Ferris, generálny manažér Microsoft's Advertiser and Publisher Solutions group.