Japonci vynašli stroj na emócie
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Japonci vyvinuli softvér a la Big Brother, ktorí dokáže monitorovať pocity zákazníkov call centier. <b>Pozrite si VIDEO</b>
Japonci vyvinuli softvér a la Big Brother, ktorí dokáže monitorovať pocity zákazníkov a pracovníkov call centier.
Pracovníci call centier nemajú ľahký job. Mnohí zákazníci volajú nahnevaní, ale pracovníci musia zostať slušní a prívetiví za každých okolností.
Nový japonský softvér dokáže odhadnúť negatívne emócie zákazníkov, ale aj reakcie operátorov.
Výrobcovia dúfajú, že by tak v budúcnosti mohli efektívnejšie riešiť stresové situácie v call centrách.
Do predaja by nový systém mal ísť 22. februára a bude stáť približne 2,5 miliónov yenov, čo je približne 500,000 korún.