Nvidia demonštrovala ray tracing
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: www.pcspace.sk
Kalifornská spoločnosť Nvidia demonštrovala na výstave SIGGRAPH v Los Angeles renderovanie obrazu pomocou pokročilej vykresľovacej technológie ray tracing (sledovanie lúča).
Táto metóda je známa svojou vysokou hardwarovou náročnosťou. Predvádzacie demo bolo prezentované v rozlíšení 1920 × 1080 pixelov (Full HD) so zapnutým anti-aliasing a lightning paint shader. Celá ukážka bola v réžií štyroch profesionálnych grafických kariet GeForce Quadro FX 5800 (s jadrom GT200), ale aj napriek tomu dosiahla hodnota FPS len priemerných 30 snímkou za sekundu, čo len svedčí o vysokej náročnosti tejto vykresľovacej metódy.