Titulka časopisu Time pobúrila Američanov, je to vraj škandál
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Vraj zneužíva vlastné dieťa. A to preto, že vidí jej prsia. Reč je o Jamie Lynne Grumetovej (26). Tá sa dala odfotiť na titulku amerického časopisu TIME, ako kojí už svojho štvorročného syna. Matka v domácnosti popiera, že by jej išlo o sexuálne vzrušenie.
Grumetová časopisu povedala, že jej mama ju kojila do šiestich rokov. Cudzí ľudia teraz buď zavolajú sociálku, alebo hovoria o zneužívaní dieťaťa...
Aj krava vie...
"Ľudia si musia uvedomiť, že je to biologicky normálne. Čím viac ľudí to uvidí, tým prijateľnejšie to bude. V to dúfam a chcem, aby to ľudia videli," povedala. Na Twitteri sa k fotografii objavili hrubé vtipy aj obavy, že si ľudia budú z Grumetovej syna neskôr robiť posmešky. Väčšina diskutujúcich sa ale drží témy a kladú si otázku, či je správne predlžovať kojenie nad kojenecký vek dieťaťa.
Matka šiestich detí Bobbi Millerová z Arkansasu povedala, že "aj krava vie, kedy ma odstaviť teľa". K titulnej stránke poznamenala, že nechápe, prečo vôbec vznikla. "Je to smiešne, je to takmer na hranici voyerizmu," povedala.
Rodičia - extrémisti
Bettina Forbesová, ktorá pomáhala založiť organizáciu Best of Babes, sa naopak domnieva, že Time tak pomôže šíriť informácie o prospešnosti kojenia a podporí ženy, ktoré chcú deti kojiť čo najdlhšie.
Reakcie na fotografie podľa americkej agentúry AP odrážajú rozdielne názory Američanov na rodičovstvo. Okrem zástancov tradičnej výchovy existujú rodičia - extrémisti, ktorí sa riadia radou o budovaní neobmedzeného kontaktu s dieťaťom.
Matka má vždy reagovať na krik dieťaťa a s pomocou takmer trvalého telesného kontaktu si s ním vytvoriť pevné puto. Deti môžu spať v posteli s rodičmi a nie sú premiestňované v kočiaroch, ale v závesoch na tele matky.
Nové číslo TIME ide do predaja a výkonný šéfredaktor Rick Stenge priznal, že fotografia je provokatívna. Správy o tom, že by kvôli nej niektoré obchodné reťazce odmietli dať nové číslo na pulty, zatiaľ nemá. "Kladieme tu zaujímavú otázku na tému, ktorá nemôže byť významnejšia. Ako vychovávam svoje deti? Ľudia si o tom myslia všetko možné," povedal Stenge.
Staňte sa fanúšikom spravodajstva TV JOJ na sociálnej sieti FACEBOOK a vyhrajte!
Time