Averzia voči poisťovni? Toto batoľa (1) vždy rozplače
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
MONTGOMERY / Tak takejto reklame by sa americká poisťovňa Nationwide určite neteší. Keď totiž jeden z oteckov začne spievať jej pieseň, jeho 8-mesačný chlapček sa vždy rozplače. Každý jeden raz. Otec si svojho syna nakrútil a videjko sa hneď stalo jedným z obľúbených pre oteckov a mamičky po celom svete!
Pri piesni sa rozplače
Slogan tejto americkej poisťovne znie - Nationwide Is On Your Side (Je na Vašej strane). Keď ho však otecko Beau Cooper zo Severnej Alabamy zaspieva svojmu 8-mesačnému synčekovi, ten neukáže šťastnú tvár, naopak, vždy sa rozplače.
Aj také sú reakcie na reklamu...
Aby otec predišiel náhode, sám dal dieťa vyspinkať sa, napapať a potom začal spievať znovu. Chlapček znovu začal plakať. Žeby vyjadrenie názoru voči poisťovni? Tá by sa veru nepotešila. Niektorí oteckovi vytkli, že možno jeho syn takto reaguje na zvuk či tón jeho hlasu, čo však otec odmieta, pretože vraj syn na iné piesne takto nereaguje. "Pre nejaký dôvod nemá túto pieseň jednoducho rád," cituje ocka aj dailymail.co.uk.
Článok si môžete pozrieť aj cez iPhone či iPad vďaka novej aplikácii. ZADARMO.
YouTube.com/sdcooper11