Sploďte dieťa na dovolenke a dostanete ovulačnú zľavu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
KODAŇ / Sex je jednou z najlacnejších a najpoužívanejších ingrediencií reklamy. Povzbudzovanie k intímnym hrám preto nie je ničím výnimočným. Málokedy ale možno zakomponovať milovanie v rámci naplnenia národného záujmu. Dánska populácia prudko klesá. Problém do rúk v krajine zobrala cestovná kancelária Spies Rejser. Vyzýva páry k plodeniu detí prostredníctvom netradičnej súťaže. Reklama sa šíri internetom a stáva sa hitom.
Urobte to pre Dánsko
Dáni sa podľa štatistík nachádzajú na špici rebríčka najšťastnejších krajín na svete. Ani to im zjavne nepomáha plodiť deti, pretože ich pôrodnosť prudko klesá. Na tisíc obyvateľov kráľovstva pripadá len desať novorodencov.
"Môže sex zachrániť budúcnosť Dánska?" pýta sa cestovná kancelária na webe, ktorý pripravila k aktuálnej kampani "Urobte to pre Dánsko". Mladým párom ponúka pri rezervácii dovolenky takzvanú ovulačnú zľavu. V spote sa objavuje aj modelový pár motivujúci tie reálne, aby sa do iniciatívy zapojili.
Kočiar, plienky a dovolenka
Terapeutka uvádza, že Dáni majú na dovolenke až o 46% viac sexu ako obyčajne. A hotelové izby sú jedny z najväčších afrodiziak. Špecialista cestovnej kancelárie očakáva, že povzbudí vlastných obyvateľov, aby išli za hranice plodiť deti. Až 10% je počatých mimo krajiny.
Stačí cestovke dokázať formou fotky tehotenského testu, že potomka počali v termíne, keď boli na dovolenke, a dostávajú sa do hry o kočík a zásoby plienok na tri roky. Súčasťou výhry je bonus v podobe dovolenky v destinácii vhodnej pre deti.
Nevadí, nejde o výhru
Netradičná kampaň vtipne k sexu motivuje nielen tých, ktorí na svet nepriviedli žiadneho potomka, ale aj ostatných obyvateľov. Na záver spotu sa objaví dôchodcovský pár v požehnanom veku aj homosexuálna dvojica.
"Čo ak ste už svoju misiu naplnili? Alebo čo ak vaša šanca otehotnieť nie je veľmi vysoká? Nevadí, nejde o výhru. Všetka zábava spočíva v zapojení sa. Súťažte s nami tiež," vyzýva cestovná kancelária.
Ako reagovali Slováci?
K takýmto záležitostiam je potrebný pozitívny prístup a tento nápad by sa podľa opýtaných určite stretol s pochopením. "Išla by som do toho, chýba mi už len partner," povedala mladá žena.
Cestovné kancelárie boli zdržanlivejšie. "Viackrát sme sa o tom bavili, hráme sa s novou myšlienkou a verím, že tento rok s niečím prídeme," potvrdil manažér cestovky Jozef Zelizňák.