Problémom bolo totiž to, že čínsky servis nechcel prijať platbu kartou od poľského zástupcu spoločnosti. Pokiaľ nedostal hotovosť s opravou nezačal. V reakcii na ostrú kritiku poľských médii vedenie LOT všetko poprelo s tým, že ide o lož. Po prílete Dreamlineru 787 sa ich stanovisko zmenilo, ospravedlnili sa a peniaze cestujúcim vrátili. Ako odškodnenie dostali poukaz na ďalší let.
Pred odletom z Číny museli cestujúci zaplatiť mechanikovi. Domov by sa nedostali
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: Twitter
PEKING / Viac ako 200 cestujúcich poľskej štátnej leteckej dopravy LOT nezabudne na pondelňajší návrat do Varšavy. Okrem toho, že 10 hodín meškali s odletom, museli sa poskladať na opravu lietadla. Inak by domov zrejme neodleteli.
Jedno z hydraulických čerpadiel Boeingu Dremliner 787 poľskej štátnej leteckej spoločnosti LOT sa pred odletom pokazilo. Keďže zástupca LOT na letisku v Pekingu nemal dostatok financií v hotovosti, vyzval cestujúcich, aby sa na opravu poskladali. V prepočte šlo o sumu necelých 400 eur. "Sme na medzinárodnom letisku. Neverím, že sa tu účtuje v hotovosti z ruky do ruky, s mechanikom lietadla," sťažoval sa jeden z cestujúcich. Okrem toho, že sa lietadlo pokazilo, let mal meškanie 10 hodín. "Niektorí stratili nádej, nevedeli či bude lietadlo ešte fungovať. Zvažovali, že odletia iným spojom," pokračoval cestujúci.