Spálené vlasy alebo krivá ofina. Aj účes môžete reklamovať
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Každá dáma vie, že návšteva kaderníctva sa môže skončiť aj fiaskom. Zelené vlasy, krivá ofina - to je iba malá ochutnávka katastrof. Aj takéto služby však máte právo reklamovať! Zistili sme pre vás, ako na to.
Nožničky a farba na vlasy vedia byť v nesprávnych rukách skutočne nebezpečné. " Pri nadpájaní vlasov sa môže stať, že odpadávajú vlasy, pri farbení sa môže stať, že vám farba chytí na žlto, alebo nechytia vôbec šedivé vlasy," tvrdí kaderníčka Monika Jung. Takéto nekvalitné služby je potrebné reklamovať najneskôr do troch mesiacov. Čím rýchlejšie, tým lepšie.
Na reklamáciu máte tri mesiace
"Ak ide o takéto služby, strihanie a úprava vlasov, tak to treba hneď reklamovať. Ale v prípade, že ide o melír alebo trvalú a táto sa vyrovná a melír sa zmyje, tak podľa občianskeho zákonníka ide o úpravu vlasov, to znamená reklamovať treba do troch mesiacov," uviedla hovorkyňa Slovenskej obchodnej inšpekcie Danuša Krkošová.
Bezplatná náhrada škody
Ak služba nebola poskytnutá kvalitne, máte nárok na nápravu škody alebo vrátenie peňazí. Presne ako pri reklamácii topánok. "Reklamáciu musí konateľ alebo vedúca prijať, zaevidovať a riešiť," dodala hovorkyňa SOI.
Ak sa vám stane, že kaderníčka nechce priznať svoju chybu, prizvite si do reklamačného konania iného odborníka. Ten môže škodu napraviť na účet salónu, v ktorom vám ju spôsobili.
ISIFA