Osobný budík či intenzívne myslenie. Aj toto ponúkajú ľudia na internete
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
V dnešných časoch sme už všetci denne na internete. Ten totiž ponúka všetko, na čo si len spomeniete. V Česku vytvorili web-stránku, na ktorej zistíte, čo sú pre vás ochotní urobiť ľudia za 200 korún. Ale báť sa nemusíte. Mnoho ponúk treba brať s nadhľadom...
20 minút intenzívneho myslenia
Ak by to ale na vás prišlo, tak si môžete objednať napríklad aj človeka, ktorý vás naučí myslieť. Iný sa vie modliť a ďalší sa postará o hrob nebožtíka. Aj takéto úlety nájdete na internetových stránkach.
Ľudia za pár eur, či českých korún ponúkajú na predaj naozaj zaujímavé služby. Nás najviac zaujal inzerát, ktorý ponúka za 200 českých korún pár minút pozitívneho myslenia. Inými slovami, 20 minút vo vami vybranom dni, bude na vás pozitívne myslieť.
Neverili by ste, no záujemcov vraj má. Bola medzi nimi dokonca študentka, ktorá išla na štátnice. "Potom prišla spätná väzba, že všetko jej dobre dopadlo. Skúšku urobila," tvrdí Martin Kryžanovský, správca webu.
Napríklad aj vystoja rady
Okrem pozitívneho myslenia, nájdete na spomínanom webe aj lektora, ktorý vás naučí správne sa modliť, poprípade z vášho bytu vyženie zlých duchov. Podľa sociologičky tieto ponuky zaujmú hlavne ľudí v ťažkej životnej situácii. "Hľadajú riešenie, ktoré je mimo racionalitu, mimo bežné poznanie. A sú vo svojej nástojčivosti ochotní uveriť čomukoľvek," hovorí psychologička Sylvia Porubänová.
Ak sa vám nechce vstať a ísť na nákupy, nákup príde za vami domov! Nájdete aj ľudí, ktorí za vás nie len nakúpia, ale aj vystoja rady na úradoch, zobudia vás v presnom čase, alebo sa postarajú o váš hrob.
Reklamácie neprijímajú
"Budú udržiavať hrob, pozametajú ho a dajú naň kytičku," dodáva Kryžanovský. Podľa niektorých ide v prípade takéhoto podnikania o vyplnenie diery na trhu. Treba si však uvedomiť, že pri mnohých týchto čudesných ponukách nie je čo reklamovať a ako sme zistili, nespadá to ani do kompetencie obchodnej inšpekcie. Výsledok je len otázkou vzájomnej dohody oboch strán.
Spravodajská aplikácia Noviny TV JOJ pre iPhone TU. ZADARMO.
ISIFA