Rozčarovaní dovolenkári. Na Sardínii ich vítala špina a zápach
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Ešte je len prvý týždeň prázdnin a už registrujeme prvé nahnevané ohlasy dovolenkárov. Okrem zúfalých klientov skrachovanej cestovnej kancelárie Alex tour, sa našli aj ďalší nespokojní klienti inej cestovnej kancelárie. Tí si svoju dovolenku predstavovali úplne inak.
Leto sa pre dovolenkárov veru nezačalo pekne... "Tešili sme sa na oddych a relax, no realita bola bohužiaĺ úplne iná," hovorí po návrate zo Sardínie sklamaná Silvia Pápayová. "More bolo úplne špinavé, počas celej doby nášho pobytu! Tí, čo tam prileteli teraz, tak tí musia plakať...," tvrdí Peter Turanský.
Špinavé more nebolo jediným problémom
Nočnou morou dovolenkárov nebolo však iba znečistené páchnuce more, ale aj vybavenie hotela a ochota personálu. Sklamaní ľudia zažili v Sardínii šok. "Otvorili sme izbu a hneď - facka! Ovalil nás neznesiteľný zápach a pleseň," pokračuje v opise nepríjemností Silvia Pápayová. "Minuli sme celoživotné úspory! Mysleli sme si, že zažijeme luxus, deti nám však celú našu dovolenku preplakali,"tvrdí Peter Turanský. "Pláž bola strašná, od cestovky to bol jeden veľký podvod!" dodáva sklamane ďalšia nespokojná klientka.
Cestovná kancelária sa bráni
"Chceme uviesť, že hotel Horse Country Resort spĺňa kritériá štyroch hviezdičiek podľa talianskej legislatívy. Treba si uvedomiť, že nie je možné porovnávať hotely z rôznych krajín navzájom , pretože neexistuje medzinárodne platná norma na ich zatriedenie. Konštatujeme, že naša cestovná kancelária nezanedbala žiadnu svoju povinnosť a produkt je na trhu predstavovaný v súlade so skutočnosťou," tvrdí riaditeľ cestovnej kancelárie.
Dovolenkári sa sťažujú, no v kompenzáciu neveria
"Napísali sme hromadnú sťažnosť," hovorí ďalšia nespokojná turistka.
"Ak spísali reklamáciu na mieste, tak do troch mesiacov od skončenia zájazdu by si mali uplatniť nárok v cestovnej kancelárii znovu písomne! A mali by priložiť kópiu tej reklamácie, ktorú spísali na mieste," odporúča právnik Peter Ďurček.
Nahnevaní dovolenkári sú však skeptickí. Vo finančnú kompenzácii zo strany cestovnej kancelárie veľmi neveria. "Nemyslím si, že niečo dostaneme, ale aspoň sa o to pokúsime," dodáva Juraj Pápay.
Spravodajská aplikácia Noviny TV JOJ pre iPhone TU. ZADARMO.
TV JOJ