Problém s poštovými zásielkami. Dajú sa vystopovať?
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Čakáte balík a akosi stále nechodí? Je celkom možné, že doručovateľ neurobil službu, za ktorú ste vy alebo odosielateľ zaplatil. Pán Ondrej sa k svojej zásielke nevedel dostať niekoľko týždňov. Ako sme zistili, podobné zlé skúsenosti majú desiatky ďalších ľudí.
Objednal si tovar cez internet
Pán Faith si cez internet objednal tovar z istej malej českej firmy. Zásielka dlho nechodila. Po istom čase mu z firmy volali a pýtali sa ho, prečo si zásielku neprevzal.
Balík putoval na Slovensko, pár dní bol na jednej bratislavskej pošte a po tom sa vrátil späť do Česka. Vraj bola zásielka nevyžiadaná. Pán Faith ale zásielku neodmietol. Len netušil, že na neho táto zásielka čaká.
Po rozhovore sa zásielka uskutočnila ešte raz. Balík z Česka poslali na Slovensko. Tentoraz sa obchod s pánom Faithom dohodol na spoločnej komunikácii, aby sa zásielka šťastne dostala k svojmu majiteľovi.
Vďaka tomu, že pán Faith vedel číslo svojej zásielky, zistil, že jeho balík už je na pošte. Na oznámenie vo svojej schránke však aj po druhy raz čakal márne.
Suma za doručenie, ktorú pán Faith vopred zaplatil, bola približne tri eurá a ďalšie 4 zaplatil internetový obchod. Ako je vidieť, zbytočne. Balík si musel sám odsledovať, zistiť, kde sa nachádza a aj si ho prísť sám vyzdvihnúť.
"V tomto prípade zlyhal ľudský faktor, za čo sa tomuto mužovi ospravedlňujeme," povedala hovorkyňa Slovenskej pošty Stanislava Pondelová. Na internete sme našli desiatky ďalších sťažností ľudí, ktorým pošta nedoručila oznámenie o zásielke.
Spravodajská aplikácia Noviny TV JOJ pre iPhone TU. ZADARMO.
ISIFA/ilustračné