Nová zjemňujúca kampaň Milky
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: iProspect
BRATISLAVA / 68 % zamestnancov si o svojich šéfoch myslí, že sú veľmi drsní. Preto Milka prišla s novým projektom Šéfe zjemni, kde vyzýva nadriadených k jemnosti. <script language="javascript1.2" type="text/javascript"> //<![CDATA[ var axel = Math.random() + ""; var num = axel * 1000000000000000000; var img = new Image().src = "https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N34408.272884JOJ.SK/B9009396.121897128;dc_trk_aid=294847554;dc_trk_cid=65001077;ord=" + num; //]]> </script>
Na jej webových stránkach trufnisinajemnost.sk si môžete prehrať pútavé video, ako Milka zjemňovala tých najvyšších šéfov na Slovensku, prečítať si príbehy jemných šéfov, alebo sa zúčastniť súťaže a rozvíjať svoju kreativitu pri navrhovaní vlastného termohrnčeka!
Môžete tu tiež otestovať svojho šéfa a porovnať ho so zvyškom republiky, prípadne mu poslať zjemňujúci balíček.
Malý kúsok veľkej čokolády Milka skrátka dokáže zjemniť aj toho najväčšieho drsňáka.
iProspect