Krajiny lákajú turistov na slogany
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
SVET / Pomocou pár slov sa snažia štáty zachytiť svoju originalitu a presvedčiť turistov, aby ich počas dovolenky určite nevynechali. Austrálsky web prináša zaujímavý prieskum pre cestovateľov. Odhalil, ktorý výraz sa opakuje najčastejšie.
Zahraničný web sa rozhodol dať dokopy slogany, pomocou ktorých krajiny dúfajú, že nimi posilnia cestovný ruch.
Ukázalo sa, že zatiaľ čo jedna krajina vsadila na jednoduchosť ako napríklad Slovensko - Travel in Slovakia. Good Idea - iné krajiny sa snažia prilákať turistov pomocou veľkých písmen ako Austrália - There's NOTHING like Australia.
Jednoznačne vedie slovo beaufitul, čo v preklade znamená krásny. Nájde sa však aj 38 krajín, ktoré sú si vedomé, že ich stojí za to objavovať aj bez lákavých slov.
Reprofoto/Traveller.com.au
Reprofoto/Traveller.com.au
Reprofoto/Traveller.com.au
Reprofoto/Traveller.com.au
Reprofoto/Traveller.com.au
Reprofoto/Traveller.com.au
Reprofoto/Traveller.com.au