JOJka žije s vami: Prečo televízia zmenila staničnú grafiku a čo sa skrýva za "slimáčikom"
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Možno ste si všimli, že na obrazovkách televízie JOJ je niečo iné. Po piatich rokoch sme sa zmenili. Od soboty máme novú staničnú grafiku, ktorá sa stane súčasťou vysielania na niekoľko rokov. Prečo tá zmena, o tom sa porozprávame s ľuďmi, ktorí ju majú na svedomí.
Prečo a kedy prišlo rozhodnutie zmeniť staničnú grafiku?
Rozhodnutie prišlo už pred časom. "Takto pred rokom sme mali s marketingom veľa brainstormingu, za touto myšlienkou nestojíme len my dvaja ale v prvom rade je to náš šéf Ondrej Garan Hutník a Ivana Semjanová, riaditeľka úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ GROUP, musím veľmi pochváliť to stretnutie a tie množstvá brainstormingu, kde sme rozmýšľali ako zlepšiť ten "claim" - zážitok vidieť. Mali sme "viditeľne iná", potom sme prešli na "zážitok vidieť" a vrámci prieskumov divákov sme chceli byť blízko, no nie vtieravo až nám z toho vzniklo "s vami". Čo v podstate v kontexte situácie, ktorá vypukla v marci, teda oveľa skôr, sa nám zdalo veľmi príjemné to teraz oznámiť a vypustiť divákom, že sme stále s nimi," vyjadrila sa Barbora Kardošová - projektová režisérka.
Ako vznikala hudba a krátke jingle? To všetko prezradil v rozhovore zvukár selfpromo Martin Zimányi. Dozviete sa aj to, prečo má TV JOJ "slimáčika" a nie iný tvar.