Televízia JOJ 24 cez víkend zvíťazila v prime time v spravodajskej konkurencii
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Televízia JOJ 24 priniesla uplynulý víkend svojim divákom európske volebné vysielanie, s ktorým zvíťazila v konkurencii spravodajských televízií. V hlavnom vysielacom čase bola v oboch relevantných cieľových skupinách lídrom 23. týždňa.
V sobotu 8. júna dosiahla televízia JOJ 24 prvenstvo medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine. Zaznamenala podiel 1,27 percent. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,46 percent) a :24 (podiel 1,20 percent).
Lídrom trhu bola JOJ 24 aj v obchodnej cieľovej skupine
V hlavnom vysielacom čase dosiahla podiel 1,30 percent, kým TA3 zaznamenala podiel 0,32 percent a televízia :24 podiel 0,57 percent. Spravodajská televízia JOJ 24 si aj v nedeľu 9. júna pripísala úspech v hlavnom vysielacom čase, kedy v cieľovej skupine 12+ dosiahla podiel 1,79 percent. Televízia TA3 zaznamenala podiel 1,04 percent a :24 zase podiel 1,40 percent. V obchodnej cieľovej skupine zvíťazila s podielom 1,28 percent, kým TA3 mala podiel 0,86 percent a televízia :24 podiel 0,97 percent.
Televízia JOJ 24 sa stala prime timovým lídrom 23. týždňa medzi svojou spravodajskou konkurenciou v oboch relevantných cieľových skupinách. V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla za celý týždeň podiel 1,46 percent. V cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s podielom 1,12 percent.