Rady, ako sa vyhnúť sklamaniu z dovolenky
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Sklamanie, hnev a frustrácia. Všetky tieto pocity každoročne zažívajú stovky dovolenkárov. Po príchode do letoviska ich totiž čaká zlý hotel, slabé služby, nechutná strava... Akých omylov sa pri rezervácii zájazdu dopúšťame? Tu je odpoveď!
Jedným z najväčších omylov je zájazd zadarmo. Tento druh ponúk síce vyzerá lákavo, no v konečnom dôsledku vždy zaplatíte za letiskové poplatky, bezpečnostné taxy či iné položky. Tie samozrejme v prvotnej ponuke neuvádzajú.
Ďalším z omylov je spoliehanie sa na označenie úrovne hotelov. Najmä na Balkáne či v exotickejších krajinách nemusí počet hviezdičiek zodpovedať štandardu v západnej Európe.
Nemálo prekvapení vzniká aj pri službách all inclusive. Väčšina hotelov totiž nemá v cene zahrnuté stravovanie non stop alebo alkoholické nápoje.
Naše najväčšie omyly
1. necháme sa nalákať na zájazd "zadarmo",
2. spoliehanie sa na označenie úrovne hotelov,
3. nedávame si pozor na vzdialenosť hotela od pláže,
4. myslíme si, že all inclusive zahrňuje stravovanie non stop či alkoholické nápoje,
5. neoverujeme si všetky detaily zájazdu.
Isifa